Bukefalos 28 år!

Letar efter min kvinna!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är på riktigt! Dock fick jag något meddelande att den nog blir borttagen pga att den visst skulle ligga som annons. Är du på riktigt intresserad pratar jag gärna vidare, privat. Jag bor mellan Borås och Jönköping, men jag är för första gången beredd att följa mitt hjärta, så finns min kvinna någon annanstans är det ej något problem.

/John
 
Jag är på riktigt! Dock fick jag något meddelande att den nog blir borttagen pga att den visst skulle ligga som annons.

Den blir nog kvar, nu bedrivs ju seriösa studier på olikheterna mellan hur män och kvinnor tar emot dylik tråd på sina respektive dominerade forum :idea:

För övrigt så har jag visst en som vill bli en inneboende, men inte vill bli min man O_o
Gnist! Du får gärna leta vidare efter en man (make) Men skulle inte jag kunna få bo med dig där ute där den bilden med solnedgången togs...jag är inte dyr i drift :D
 
Jag är på riktigt! Dock fick jag något meddelande att den nog blir borttagen pga att den visst skulle ligga som annons. Är du på riktigt intresserad pratar jag gärna vidare, privat. Jag bor mellan Borås och Jönköping, men jag är för första gången beredd att följa mitt hjärta, så finns min kvinna någon annanstans är det ej något problem.

/John
Jag tolkade ditt inlägg som att du letade efter ett ex som fanns på Buke. :D hehe..
Nu är vi ju nyfikna om någon har hört av sig?
 
Jag har funderat på denna tråd idag och började få lite dåligt samvete då någon tolkat tråden som att TS letade efter en redan sen tidigare, saknad partner och jag ju inte alls läst det så men tänkte när förslaget kom att oj och läste igen, med andra glasögon och konstaterade att det mycket väl ju kunde vara så vilket ju skulle förklara en del .
Fick dåligt samvete och har haft en stund, och hade de facto precis tänkt skriva här ikväll nu när jag återkom till tråden, att jag kanske tolkat helt fel, men nu tydliggjorde ju TS ;)

Jag pmade F.ö igår kväll ett snällt meddelande långt innan tråden "dragit fart" så att säga :p

jag skrev såhär :

"hejsan,
Såg din post och att du är nyreggad på forumet iallafall under detta nick . Ville tipsa dig om att din post räknas som annons/efterlysning enl forumreglerna och kommer tas bort av någon moderator . Man måste posta såna under just annonssidorna :)

Utöver det om du söker partner är ett tips att skriva liiite mer om dig själv och vad du söker ;) Vart du bor generellt är också lite relevant tänker jag .

Detta är ett hästforum med rätt så starka krävande sorter av kvinnor ;)

Med vänlig hälsning"
------------

;)
 
Jaså @mackan , du nappade
evilgrin39.gif
 
Är du på riktigt intresserad pratar jag gärna vidare, privat.
På riktigt intresserad av vad? Du kan ju vara vem som helst! Okej att du har berättat pyttelite om dig själv, men det är ju inget speciellt. Varför är du attraktiv? Varför ska en tjej välja dig? Vad har du som ingen annan har? Eller varför är du ens här på Buke? Har du fått ett tips eller googlade du in dig själv här?

Du är på Sveriges största forum för hästintresserade. Sälj in dig och passa på att leta bland trådarna för att hitta någon som passar vad gäller åsikter. Har man varit på Buke ett par månader har man fått lära känna massor med kvinnor på ett helt annat sätt än man får på krogen eller genom vänner. Här inne pratar och diskuterar vi väldigt öppet med varandra och det är relativt högt i tak i de flesta ämnen. Passa på att vara med i diskussionerna! Ta för dig på forumet och visa vem du är - det tror jag är en betydligt bättre väg än att lägga upp en mystisk annons.
 
@fio jag är den goda fe'n jue ser du väl ? TS tog ju till sig mina tips och skrev svar nu med de saknade fakta jag nämnde. Nu kan ju resten fylla på med tips om hur den optimala kontaktannonsen bör se ut - @Ramona verkar vara först på bollen :D
Fast jag tycker det ska fortsätta i rimformat !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 546
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
888
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 270
Senast: linnsan
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 627

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp