Licenskortet?

aprilia

Trådstartare
Jo, löste lokallicens i mitten på augusti o har inte fått mitt licenskort än.. hur länge brukar det ta?
(ja, jag har betalt avgiften)

Tacksam för svar :bow:

Sv: Licenskortet?

Det tog mig ett par veckor har jag för mig, men du har väl en lapp så du kan tävla i alla fall? Du borde i alla fall få kortet snart :)

Det brukar alltid ta lång tid, inget att oroa sig för du får ju tävla på kvittot att du har betalat.....

till er som svarat: okej, då vet jag ;)
har redan tävlat på min bekräftelse+kvitto en gång, men det kan ju vara kul att kunna visa upp sitt kort ngn gång detta år iaf :angel:

*kl*

intressant att se att det tog/tar så lång tid för er, jag fick mitt på ca en vecka :angel: ..

nuu har mitt licenskort äntligen kommit! :bump: efter fyra veckor.. men jag har ingen brådska :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kvart i åtta i morse, när jag precis somnat om efter M's besök och en värknatt utan sömn, ringde arbetsförmedlingen. De fick besed från...
Svar
17
· Visningar
1 366
Senast: Shaggy
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 500
Senast: Sel
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 993
Senast: Milosari
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 157
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka