Bukefalos 28 år!

Ligger ner mer än vanligt

CosmicQueen

Trådstartare
Mitt sto är nu snart inne på andra halvan av dräktigheten och hon har blivit rejält rund senaste månaden. :)
Det jag märkt är att hon ligger ner mer nu än vanligt, på eftermiddagen/kvällen mellan middag och kvällsfodring i boxen. Har hon aldrig gjort annars. Kan det vara så att det börjar bli jobbigt/ovant för henne med magen och hon känner att hon behöver vila, eller ska jag oroa mig för nått annat :confused: (Jag är kroniskt orolig... ;))
Hon är precis som vanligt annars, väldigt pigg och matglad... ;)
 
Skulle tro att det mest är årstiden som påverkar henne, (vem är inte trött?) och så är det ju en omställning i kroppen att vara dräktig även om fostret fortfarande är ganska liten och inte gör så mycket väsen av sig.. ;)

Du kan sova lugnt ett bra tag till :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 868
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 394
Senast: Jamtland
·
Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
1 319
Senast: Ela
·
Hundhälsa Jag skulle behöva råd. Bruce har lite känslig mage, han kräks lätt galla om han inte äter regelbundet och får han i sig något som inte...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
15 088
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp