Bukefalos 28 år!

Likör vattenmelon

aiquen

Trådstartare
Semester! Jag vill göra drinkar med smak av vattenmelon - men jag hittar ingen vattenmelonlikör på Systembolagets hemsida? Finns det verkligen inte eller är jag helt blind?

Det måste väl gå att få tag på, eller?
 
Semester! Jag vill göra drinkar med smak av vattenmelon - men jag hittar ingen vattenmelonlikör på Systembolagets hemsida? Finns det verkligen inte eller är jag helt blind?

Det måste väl gå att få tag på, eller?

Det finns drinkmix Watermelon (särbon använder den när han gör sin variant av Piggelin):
48885.jpg

Finns ofta på välsorterade ICA-butiker.
 
@Malibu_Stacy @athena_arabians

Tack! Jag hittade, fattar inte hur jag sökte.

Men beställningsvaror wtf! 😤 Jag har aldrig har aldrig handlat ur beställningssortimentet tidigare; är det någon som vet hur lång tid det brukar ta?
 
@Malibu_Stacy @athena_arabians

Tack! Jag hittade, fattar inte hur jag sökte.

Men beställningsvaror wtf! 😤 Jag har aldrig har aldrig handlat ur beställningssortimentet tidigare; är det någon som vet hur lång tid det brukar ta?

Oftast tar det bara några dagar extra jämfört med att beställa något som butiken inte har i sortimentet men som ändå finns i vanliga sortimentet. Dock upplever jag att det går snabbare att få något till en butik än att få något från beställningssortimentet till ett ombud. Leveranstiden som anges gällande beställningssortimentet när man beställer på nätet är väl tilltagen, för mig har det aldrig tagit så lång tid som anges :)
 
@Malibu_Stacy @athena_arabians

Tack! Jag hittade, fattar inte hur jag sökte.

Men beställningsvaror wtf! 😤 Jag har aldrig har aldrig handlat ur beställningssortimentet tidigare; är det någon som vet hur lång tid det brukar ta?

Det står alltid typ 6-8 dagar för mig oavsett vilken butik jag beställt till och det är även så lång tid det tagit innan jag fått sms. Beställde senast idag från deras nysläpp :)
Tar olika lång tid beroende på om det finns hos leverantör eller hos systemets eget lager.
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 862
Senast: Enya
·
Mat Det är ett HELT otroligt björnbärs-år i år - jag har plockat kilovis i skogen, gjort crumble, frusit in, gjort sylt, gele´... Nu vill...
Svar
1
· Visningar
545
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 036
Mat Varför ska det vara så svårt o få tag i vettig kvarg i större förpackning i sverige? Jag vill ha en god, lättsötad och smaksatt kvarg i...
2
Svar
33
· Visningar
2 127
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ta studenten
  • Vad är det här?
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Kastrera ja eller nej
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Trollet rymmer
  • Insektsmedel
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp