Linne med bandeau/top under

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Seabaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 526

Seabaz

Trådstartare
Jag letar och letar efter linnen som man har bandeautop/bh under, alltså linne med "större armhål" O_o Fattar ni? Haha

Jag vet inte vad dom linnena kallas ens, har sökt på tank top men det är ju vanliga sånna linnen....

Helst inte med boxar-rygg men det kan gå an också... Nån som sett?

Sv: Linne med bandeau/top under

Är det verkligen sånna linnen då och inte att folk köper 7 storlekar för stort?

Jag tycker inte jag hittar eller så är det svårt att se på bilderna på hemsidan... kanske man måste gå i affärerna på riktigt :D

Tror dom jag såg på bikbok var såna som man knyter längst ner på sidan i midjan på båda sidor, så då blir ju hela sidan öppen :)

New yorker vill jag minnas att jag hittat sådana linne på!

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 982
Senast: Voeux
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
17 053
Senast: Juli0a
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 503
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare... 2
Svar
33
· Visningar
12 174

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka