Lippizaner

E

Edgar

Hallå Halllå :bump:

finns det någon här som vill berätta lite om denna ras, var lynne, var de finns, vad de kostar m.m :banana:
 
så söt :) :) vet du något om vart på webben man kan hitta info om dem :)
 
Har nyligen blivit medryttare på en lipizzanervallack och något av det första som jag snabbt upptäckte var att här har vi en häst framavlad för sin intelligens skull!! OFTA känner jag mig helt övertygad om att han kan läsa min minsta tanke, eller så är det bara jag som är öppen som en bok... :p
 
Tyvärr har jag ingen anning faktis. :confused:
Men jag kan berätta att vårans lynne är jätte bra.
Och priset på dom är ganska höga eftersom det inte finns så många i landet vad jag vet :confused:?
Men vi köpte Våran för 25,000 men hon har en skada!

Lina
 
www.lipizzaner.nu -Rasföreningens hemsida

Sök även efter fler lipizzanertrådar här på forumet, svarade själv precis på en liknande fråga på en annan tråd härom veckan (din förra tråd?).
 

Liknande trådar

Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
877
Övr. Katt Vet att det inte finns någon helt allergisäker ras så det behöver inte diskuteras. Däremot vill jag gärna höra om era åsikter och...
Svar
11
· Visningar
730
Senast: MJLee
·
Övr. Barn Jag funderar på att ta kontakt med kliniken eftersom jag känner att jag snart vill ha barn. Innan jag blir för gammal för tex IVF. Är...
Svar
3
· Visningar
1 455
Senast: Queen
·
Övr. Katt Nån som har huskatt Ragchilla 😻(Ragdoll/Chinchilla perser) katt och kan berätta lite om deras lynne, arbete med pälsen osv? Och om den...
Svar
14
· Visningar
2 317
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp