Bukefalos 28 år!

Lite kärlekshjälp

Sv: Lite kärlekshjälp

Jag tycker att det låter som du varit ärlig mot honom med dina sämre sidor :), och om jag vore i din flörts situation skulle jag nog uppskattat att du inte inledde något med mig. Kör med helt raka rör bara! Du är i fel fas för ett förhållande med honom nu men vill gärna ha sex, simple as that. Sen tycker jag väl att han själv kan välja om han vill "ha dig för en sommar" eller ej, och man kan ju inte veta hur en okänd person reagerar i en sådan situation.

Jag har dock sett en del människor krossas när de hamnat i dylik sitsar, och jag hade nog själv inte velat ta risken det innebär att potentiellt kunna utsätta någon för det. Bara under min tid på universitet har jag känt tre personer som tagit uppehåll/bytt studieort när de fått sina hjärtan krossade av människor som gått i samma klass som dem.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 476
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 460
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 164
Senast: Pratsch
·
Relationer Ja, jag kan inte vara den enda? Jag verkar ha träffat en kille, jättefin på alla sätt och vis och jag känner mig faktist alldeles...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 807

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp