Lite uppdateringar av forumet

Jag genomförde häromdagen lite små uppdateringar av en del av tilläggsprogrammen vi användar på forumet, bland annat för att förbättra rapporter, varningar, notiser, sök och snabbhet. Det handlar nog mest om buggrättningar, tror inte det är så mycket nytt.

Jag planerar att genomföra en uppdatering av själva huvudprogramvaran för forumet snart. Det kommer innebära att forumet inte går att komma åt under någon timme.
Även detta handlar framförallt om buggrättningar.
 
Uppdateringen är genomförd. Som vanligt får ni gärna tipsa om ni hittar någon ny funktion eller om ni hittar fel och buggar eller sådant som inte har blivit översatt.
 
Om jag får en notis att "användare har gillat ditt inlägg" och trycker på den kommer jag till första inlägget i tråden. Förr kom man till det inlägg som gillats.

Mobil, Android, Google Chrome.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Kommer genomföra en uppdatering av forumprogramvaran snart, det handlar framförallt om buggrättningar. Förhoppningsvis fungerar allt...
Svar
3
· Visningar
254
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 295
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Under gårdagen uppdaterade jag några tilläggsprogram här på forumet för rapporter, notiser, varningar och några till. Det kan innebära...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: tanten
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 456
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp