Haha oj... meditation... Medicinering menar jag

aummmm!
Det är 'vanligt' med disasocciation (stavas?) och det finns inte så mkt att göra, har ju redan antipsykotiska

Men det är frustrerande när hjärnan går ner i slow-motion och huvudet börjar 'händer det här, finns jag, vad är jag' som om ja vore en andligt sökande filosof! Och så att stå i spegeln och tänka massa om främlingen där i...

Eller om jag blir uppvarvad och lämnar kroppen helt och blir ett vittne. Det som är bra med fenomenet är ju att man inte tappar verklighetsuppfattningen (fast nu låter det ju lite så), så det är ju inte psykotiskt... Men sjukt obehagligt att inte känna sig som en hel enhet! Det är som att livet är suddigt, även om jag är väldigt här och nu och övar mindfulness, meditation etc. Igår hjälpte vädret lite, ruskigt, stormigt, isande... Då känner jag mig själv rent fysiskt

kände mig levande!
Fyra års prat, varje gång vi möts prat om lithiumet, jag går äntligen med på det fullt ut............ och så säger han.... Ergenyl eller tegretol...

Fast fick tid igen om 2 veckor ska se hur mitt läge är då. Har fått plocka bort en medicin och lägga till lugnande vid behov. Han ser mig som mixad nu, instabil, jag ser mig som depp, ångest... Fast han har def mer koll på mitt mående än mig