livet lite för bra

Jag väntar på domen mot mitt ex som misshandlade mig rätt rejält, försöker hantera ångesten som kommer därifrån, hantera mitt ätstörda beteende som hotar att kasta mig rätt in i ett återfall i ätstörningen och oron över vad cellförändringarna innebär. Du får gärna överta det några dagar. Men jag gick isf plus hos Skatteverket.
 
Upptäckte inför sommardäcksbyte att två av bilarna behöver nya däck.. :banghead: Borde tänkt pådet i höstas men, men...
Sonens allakompisar har magsjuka och det är som att åka av, du vet att smällen kommer men inte hur hårt det tar..:yuck:
På den ljusa sidan gick jag plus på skatten. :banana:
 
golit har det lite för bra just nu. Fick ingen kvarskatt, oanständigt sexliv, bilen gick igenom besiktningen och hyran är betald. Tecknen i skyn är goda och horoskopet lovar gott.

ge mig lite elände.

Om släpet inte går igenom besiktningen kan du få det, annars tror jag inte jag kan hitta nåt elände här.
Bara mindre irritationsmoment som kommer att vara borta, sen.

Livet är gott :)
 
golit har det lite för bra just nu. Fick ingen kvarskatt, oanständigt sexliv, bilen gick igenom besiktningen och hyran är betald. Tecknen i skyn är goda och horoskopet lovar gott.

ge mig lite elände.
Du behöver lite drama? Jag skulle kunna volontärkonkurera om den du har sex med. Eller om dig. Jag måste fundera lite på den saken, kan inte bestämma mig. :nailbiting:
 
Jag väntar på domen mot mitt ex som misshandlade mig rätt rejält, försöker hantera ångesten som kommer därifrån, hantera mitt ätstörda beteende som hotar att kasta mig rätt in i ett återfall i ätstörningen och oron över vad cellförändringarna innebär. Du får gärna överta det några dagar. Men jag gick isf plus hos Skatteverket.

Okej, tar cellförändringarna. Ska fundera över om det blir Hulken eller Sprindelmannen
 

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 703
Senast: Badger
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 271
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 098
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 868
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp