Ljud - randomeffekt på hemsida

O

Omnia

Finns det någon kod för en random ljudeffekt? Som det t. ex. är på www.lordoftherings.net (flashsida iofs). Säg att man har 5 olika wav-filer, och de ska spelas upp slumpmässigt, så att man aldrig vet vilken man får höra. För att höra en annan (om man har tur) ljudfil uppdaterar man sidan. Hjälp, någon?
 
Håller med dig ang bakgrundsljud, men nu gäller det endast ett "hello" eller "greetings" som kommer när man går in på startsidan. Har ett just nu, och det är väldigt uppskattat av medlemmarna.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 306
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 024
Senast: Hajfisk
·
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
8 937
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp