Lön på ridskola

C

Cheenookie

Hej! Är det någon här som vet vad en ridskolechef med lång erfarenhet o högskoleutbildning har i månadslön ca?
 
Jag tror att Godrofenia säger att det är 20 laxar efter skatt. Det måste vara väldigt högt över genomsnittet!
/ Miranda
 
Det finns nog inte så många med lång erfarenhet som har högskoleutbildning, i så fall har de erfarenheten före utbildningen! De som är utbildade för sådär 20 år sedan har väl RIK III, långa kursen eller liknade?

Sedan är det säker väldigt stor skillnad på att vara ridskolechef på ridskolan med 6 hästar, utebana och lektioner tre dagar i veckan jämfört med i en storstad på en anläggning med 3 maneger, ett helt gäng med instruktörer och hundratals ryttare varje vecka...
 
Jag vet inte...vet en som jobbar som ridskolechef...och innan jobbade hon som enbart ridlärare...enligt henne så ska hon inte tjäna mer än + 500 kr mer i månaden som ridskolechef mot vad hon tjänade innan som "bara" ridlärare"...sant? :confused:
 
Oj ja det var det visst! Ja då äre väääldigt bra betalt!
 

Liknande trådar

Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
13
· Visningar
1 704
Senast: Shixle
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 336
Hästmänniskan Hej jag vet inte hur jag ska göra.Jag rider nu på en ridskola men är inte riktigt nöjd. Dels tycker jag det är för låg nivå, det är...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 193
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hej! Snart dags att köpa egen häst efter att ha haft den önskan sedan 7 års ålder. Har nu äntligen en månadslön som tillåter häst och...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Eurovision Song Contest 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp