Lös mysteriet

tott

Trådstartare
En mycket underlig sak hände igår och jag undrar om någon av er har en förklaring till det hela.

Lite bakgrund:
Jag ska köpa en slipmaskin och googlade i onsdags på "slipmaskin", "musslipmaskin" och "slipmaskin giraff". Klockan var lite för elva på kvällen.

Igår då jag pratade med min pappa i telefon hörde jag mamma säga i bakgrunden "nej det är inte sant! Hur kan det vara möjligt" och vill prata med mig bums. Då hade hon gått in på sin dators "surfhistorik" och hittat "musslipmaskin" och "slipmaskin Giraff" där och att man sökt på orden lite före elva på onsdag. Min mamma och pappa har inte googlat på det eftersom de inte visste om mina slipmaskinsplaner förrän igår på dagen.
:eek: :confused: :eek: :confused:
HUR I HELA FRIDEN kan mina sökord har hamnat i hennes dator??? Vi bor många mil ifrån varandra!

Hjälp oss lösa mysteriet :bow:

Sv: Lös mysteriet

Du har ett google-konto och samma konto är permanent inloggat även på deras dator.

Du har ett google-konto och samma konto är permanent inloggat även på deras dator.

Nej, jag har inget google-konto och skulle jag ha det så skulle det definitivt inte vara permanent inloggat på deras dator.
Tack för försöket i alla fall :)

Exakt samma sak hände mig nu ikväll, fast det handlar om två olika datorer på samma bredband. Jag har såvitt jag vet inget "Google-konto", däremot har jag Google toolbar.

Jag skrev i adressfältet www.flashb... och då fick jag förslag på trådar på FB som jag besökt med min andra dator.

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
36 018
Senast: cirkus
·
Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän... 2
Svar
28
· Visningar
5 911
Senast: Got2Be
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra... 2
Svar
33
· Visningar
12 726
Senast: Mirre
·
Småbarn Jag är så förtvivlat ledsen för min sons skull. Han fyller 4 år nu i februari, han har hunnit med 3 tandläkarbesök före gårdagens... 2
Svar
20
· Visningar
8 911
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka