Lösningar för automatisk utfodring (utbruten ur Stora shoppingtråden)

Bukefalos 30 år!

Testkörde min ena i natt. Så nöjd!
IMG_5311.webp

Hur funkar den?

Och är den inbrottsäker? @Alexandra_W :)
Återstår att se ang inbrottssäker. Det finns ju ingenstans mat sticker ut så de måste ju ta sönder för att bryta sig in. Har god förhoppning om att fläckis inte ens ska försöka dock.

Hur den funkar så vet inte om frågan var om den fungerar bra eller hur den funkar? Hur den funkar kan man enkelt googla Tekzo Haydrop men enkelt förklarat programmerar man vilken tid den ska släppa ut maten och så gör den det. Och den är väldigt tyst.

Jag är sugen på en sån.

Min häst skulle nog inte massakera den men hänger man den så att boxgrannen får minsta tag i den så spelar det ingen roll hur hållbar den är. Då är den sönderstrimlad.

Återstår att se ang inbrottssäker. Det finns ju ingenstans mat sticker ut så de måste ju ta sönder för att bryta sig in. Har god förhoppning om att fläckis inte ens ska försöka dock.

Hur den funkar så vet inte om frågan var om den fungerar bra eller hur den funkar? Hur den funkar kan man enkelt googla Tekzo Haydrop men enkelt förklarat programmerar man vilken tid den ska släppa ut maten och så gör den det. Och den är väldigt tyst.
Jag är också sugen på en sån. Jag tänker att den är lätt att ta ner och ha inomhus under natten och det behövs ( om den är isig).

Jag är också sugen på en sån. Jag tänker att den är lätt att ta ner och ha inomhus under natten och det behövs ( om den är isig).
Den kräver tak om man ska ha den ute då det kan regna/snöa/osv står det från tillverkaren.

Jag ska ju ha den inne, har en egennytta ute. Men det är en sak jag uppskattar, att den är så portabel

Min pappa bygger automatiska lådor till mig men en sån kanske skulle kunna vara som komplement i befintlig höhäck. Verkar för övrigt vara billigast från Danmark.
Jag har egenbyggda i hagen och har haft egenbyggda lådor med. Men uppskattar att de här är så smidiga och portabla

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka