Jenny1
Trådstartare
Jag startar en ny tråd och hoppas fler är intresserade... Jag vill ha råd om vad jag kan ge en svårfödd amerikansk varmblodstravare.. Jag har fått upp henne ganska mycket i hull, men det fattas fortfarande.. Bilder finns här: http://www.fotogalleriet.se/alb_show_id66734_page0.html Det är den stora hästen det gäller, Viva. Bläddra framåt i albumet så finns bilder på hur hon ser ut nu också, flera bilder där huvudet inte fick plats, tagna enbart för att visa hur hon ser ut i kroppen nu... Nu får hon:
Fri tillgång på hö dagtid, (oanalyserat, jag kan inte analysera av olika anledningar...)
drygt 1 kg Krafft Sport
1 kg Lusern pellets
1 dl Majsolja
B-vitamin
Hon är dock något för pigg fortfarande, så jag funderar på hur jag ska göra.. Ska jag lägga till lusern hack också, till natten, och dra ner mer på Krafft sport? Jag vill alltså att hon ska lägga på sig mer hull men inte bli piggare!
Alla fodergurus, kan ni hjälpa mig?
Fri tillgång på hö dagtid, (oanalyserat, jag kan inte analysera av olika anledningar...)
drygt 1 kg Krafft Sport
1 kg Lusern pellets
1 dl Majsolja
B-vitamin
Hon är dock något för pigg fortfarande, så jag funderar på hur jag ska göra.. Ska jag lägga till lusern hack också, till natten, och dra ner mer på Krafft sport? Jag vill alltså att hon ska lägga på sig mer hull men inte bli piggare!
Alla fodergurus, kan ni hjälpa mig?