Du hade kunnat få av mig, det hade varit bättre än att som nu när jag har tryckt i mig hela burkenJag vill också äta glass!.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du hade kunnat få av mig, det hade varit bättre än att som nu när jag har tryckt i mig hela burkenJag vill också äta glass!.
Om jag kommer i närheten hur tror du att du ska få någon glass överhuvdtaget!Du hade kunnat få av mig, det hade varit bättre än att som nu när jag har tryckt i mig hela burken![]()
Kolaglass var detta!Om jag kommer i närheten hur tror du att du ska få någon glass överhuvdtaget!. jag är jätten glusf glusf när det kommer till glass. Händer att jag gör en saffransglass.
. eller en bra vaniljglass
. äh galss
![]()
Låter jobbigt, men jag tror att du kan ta det lungt, det är svårt att se om den är anlagd eller inte. särskilt på en dag.Jag är rädd! Igår brann det i huset bredvid det jag bor i och idag stod det att de tror att branden var anlagd. 2008 var det en pyroman som tände på "mitt" hus fyra gånger på en sommar och sista gången var det nere i garaget. Röken tog sig in i mitt djurrum och flera djur dog. Som tur väl var marsvinen ute på sommarbete, annars hade troligen ännu fler dött. Jag är rädd att de kan ge sig på mitt hus igen för garageporten är trasig och där är fullt av brännbart skit som står överallt. Hade nog velat ta upp djuren i lägenheten så jag har koll på dem, men hur ska det gå till
Tycker ändå att du ska ta det lungt. det fins inte mycket du kan göra. och oroasig för saker som inte har skett är meningslöst.
Jag vet, men det handlar om mina djurTycker ändå att du ska ta det lungt. det fins inte mycket du kan göra. och oroasig för saker som inte har skett är meningslöst.
Jag förstår att du älskar dina djur högt. Men det är ingen fara innan det är ett verkligt hot mot dom. försök att inte ta ut en fara i förväg.Jag vet, men det handlar om mina djur
Förra gången var det ingen förvarning. Fick ett telefonsamtal mitt i natten om att det brann utanför djurenJag förstår att du älskar dina djur högt. Men det är ingen fara innan det är ett verkligt hot mot dom. försök att inte ta ut en fara i förväg.
Jag förstår att det är hemskt att det hände! Men du måste kunna slapna av i alla fall. Jag hoppas att du akn det. men räddsla är svårt.Förra gången var det ingen förvarning. Fick ett telefonsamtal mitt i natten om att det brann utanför djuren
Hoppas du kan varava ner.Nu har jag redan ställt till med en massa hemma innan jag insåg att jag beter mig som att jag är på väg in i en hypomani. Känner mig hyperstressad och upptrissad. Inte bra
Nu måsye jag försöka få ordning på skiten igen
Det finns smarta brandvarnare med sms-funktion. Jag tror inte att de är så dyra.
99 kr på Elgiganten.