Bukefalos 28 år!

Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckades somna vid ett-tiden och vaknade för ert tag sedan med vidrig ångest som inte har gett med sig ännu. Hatar morgonångesten!
 
hoppas du har haft en bättre eftermiddag.
Helt okej :-) Jag har byggt burar och plockat upp marsvinen i lägenheten och nu håller jag på med en bur till vaktlarna men jag mätte fel på en kortsida så den blir inte klar idag tyvärr. Har varit iväg med min vän och köpt lite tyg och så har vi ätit, fixat hennes marsvin och tittat på terror på elm street. En hel del godis blev det också :-(
 
Helt okej :-) Jag har byggt burar och plockat upp marsvinen i lägenheten och nu håller jag på med en bur till vaktlarna men jag mätte fel på en kortsida så den blir inte klar idag tyvärr. Har varit iväg med min vän och köpt lite tyg och så har vi ätit, fixat hennes marsvin och tittat på terror på elm street. En hel del godis blev det också :-(
Låter som en bra dag. vill se en bild på vaklarna!
 
Och sitter med färg i håret trots att jag är trött och visste att det skulle sluta med att jag ångrar mig för att jag vill sova
 
Samma som innan men något ljusare. Jag ville ha det knallrosa men vågade inte bleka det tillräckligt länge så det blev rosalila. Blev precis klar! Behöver verkligen klippa luggen också men det ger jag mig inte på nu!
24068035_1635780946485141_7694114600368738914_n.jpg
 
Himla läckert :D Gillar verkligen två olika färger, mitt blir bara snett när jag försöker :o

Mitt är trafikskyltsblått just nu :cool:
 
Himla läckert :D Gillar verkligen två olika färger, mitt blir bara snett när jag försöker :o

Mitt är trafikskyltsblått just nu :cool:
Tack! Jag delar upp håret i jämnstora tofsar där jag placerar snoddarna i samma höjd. Då vet man var man ska sluta

Jac saknar mitt blåa lite, men framförallt saknar jag mitt blonda. Det var alldeles för svårt att hålla efter :-(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 887
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 088
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
311
Senast: warg
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
22
· Visningar
1 248

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp