Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ingeting att leva för. det är så jävla patetiskt. Jag hade kunnat göra så mycket men det finns ingen mening med något alls. Jag har massor av underbara djur som jag varken sköter ordentligt eller uppskattar. För inget är roligt längre. Hur sk aman kunna leva ett liv som är helt tomt? För det är vad mitt liv är

Jag har ingeting att leva för. det är så jävla patetiskt. Jag hade kunnat göra så mycket men det finns ingen mening med något alls. Jag har massor av underbara djur som jag varken sköter ordentligt eller uppskattar. För inget är roligt längre. Hur sk aman kunna leva ett liv som är helt tomt? För det är vad mitt liv är
Men du kan fortfarande göra nya saker, det finns nya tillfällen och nya möjligheter. Du kan se om det finns något nytt som du gillar.

Nej, det är för sent för det. Kanke om jag hade blivit uppf¨ngad när jag var yngre men nu är jag alldeles för förstörd för att kunna fungera igen. Det enda som finns är att acceptera att livet är skit och försöka stå ut eller ta livet av mig

Nej, det är för sent för det. Kanke om jag hade blivit uppf¨ngad när jag var yngre men nu är jag alldeles för förstörd för att kunna fungera igen. Det enda som finns är att acceptera att livet är skit och försöka stå ut eller ta livet av mig
Stanna med oss! Jag önskar att jag kunde hjälpa dig mer! Vad kan vi/jag hjälpa dig med?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 244
Kropp & Själ Lyssnar just på en pod från Medicinvetarna om att slippa ha mens om man inte vill. Och känner mig ungefär så här: 🤯 Jag har alldeles... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 148
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 319
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara... 2
Svar
35
· Visningar
1 458
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden