Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men så som jag äter nu är inte heller sunt. Jag vräker i mig mat, godis och kakor och har ingen ork eller vilja att göra någonting. Jag vill bara sova

Men så som jag äter nu är inte heller sunt. Jag vräker i mig mat, godis och kakor och har ingen ork eller vilja att göra någonting. Jag vill bara sova

Det är faktiskt bättre än att äta alldeles för lite. :)
Sen är det så klart bäst att äta bra näring sas. Men ibland orkar man inte. Och då är det faktiskt bättre för kroppen att få i sig vad som helst än för lite.

Det är faktiskt bättre än att äta alldeles för lite. :)
Sen är det så klart bäst att äta bra näring sas. Men ibland orkar man inte. Och då är det faktiskt bättre för kroppen att få i sig vad som helst än för lite.
Nej, för jag mår dåligt, får panik och ångest och jätteont i magen :cry:

Hade jag kunnat, så hade jag teleporterat en rejäl portion egenkärlek, men du finner den nog ändå. Förr eller senare, det är jag helt övertygad om!
Tack :heart Jag hoppas på det iallafall
Men du är så bra på mycket, jag är medveten om att man har svårt att se det men försök att komaihåg dina starka sidor.
Jag vet ju att jag kan göra en massa saker och är bra på ganska mycket, men när det gäller livet så suger jag

Nej det tror jag inte på, du vet inte om andras misslyckanden och fel, MEN du suger inte!
Fast vad andra gör spelar inte så stor roll så länge jag mår dåligt. Det spelar ingen roll om de också mår dåligt eller mår bra för jag mår fortfarande dåligt och klarar inte av livet

Tack :heart Jag hoppas på det iallafall

Jag vet ju att jag kan göra en massa saker och är bra på ganska mycket, men när det gäller livet så suger jag
det gör vi alla, ingen vet hur man hanterar livet för det finns inget rätt sätt. man får liksom testa sig fram. <3 har du sett den där räddningsgruppen för övergivna marsvin föresten, finns på Facebook.

det gör vi alla, ingen vet hur man hanterar livet för det finns inget rätt sätt. man får liksom testa sig fram. :heart har du sett den där räddningsgruppen för övergivna marsvin föresten, finns på Facebook.
Jag kan inte testa mig fram för det finns inte energi, motivation eller självdisciplin till det :(

Menar du Eragons?

Jag kan inte testa mig fram för det finns inte energi, motivation eller självdisciplin till det :(

Menar du Eragons?
Ja precis, genom att fortsätta leva så testar du dig framåt på ett eller annat sätt. Livet är invecklat och ditt sätt är inte mer fel än någon annans. Så känn inte att du är fel eller dålig du har det bara svårare än de flesta. Men du är inte dålig på något sätt.

Fast vad andra gör spelar inte så stor roll så länge jag mår dåligt. Det spelar ingen roll om de också mår dåligt eller mår bra för jag mår fortfarande dåligt och klarar inte av livet
Men du suger inte, och du är en bra och duktig person. se dig som en stark person.

Ja precis, genom att fortsätta leva så testar du dig framåt på ett eller annat sätt. Livet är invecklat och ditt sätt är inte mer fel än någon annans. Så känn inte att du är fel eller dålig du har det bara svårare än de flesta. Men du är inte dålig på något sätt.
Men jag vill inte fortsätta leva :cry:
Men du suger inte, och du är en bra och duktig person. se dig som en stark person.
Jag är så långt ifrån stark man kan komma

Håller på att städa till marsvinen men det enda jag kan tänka på är att jag inte vill leva. Jag vill verkligen verkligen inyte leva mer!Jag kommer aldrig att må bra eller få ett meningsfullt liv

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 244
Kropp & Själ Lyssnar just på en pod från Medicinvetarna om att slippa ha mens om man inte vill. Och känner mig ungefär så här: 🤯 Jag har alldeles... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 148
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 319
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara... 2
Svar
35
· Visningar
1 459
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka