Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så som jag äter nu är inte heller sunt. Jag vräker i mig mat, godis och kakor och har ingen ork eller vilja att göra någonting. Jag vill bara sova
Nej, för jag mår dåligt, får panik och ångest och jätteont i magenDet är faktiskt bättre än att äta alldeles för lite.
Sen är det så klart bäst att äta bra näring sas. Men ibland orkar man inte. Och då är det faktiskt bättre för kroppen att få i sig vad som helst än för lite.
Nej, för jag mår dåligt, får panik och ångest och jätteont i magen![]()
Nej, för jag mår dåligt, får panik och ångest och jätteont i magen![]()
TackVad jag hoppas att du nån gång kommer till den punkt när du verkligen tycker om dig själv, för precis den du är och ser vilka fina kvaliteter du har inom dig. Om någon, någonsin förtjänat att nå dit, så är det du som du kämpar.
Tack
Just nu känns det som att det ligger väldigt långt bort att tycka om mig själv och må bra![]()
Men du är så bra på mycket, jag är medveten om att man har svårt att se det men försök att komaihåg dina starka sidor.Tack
Just nu känns det som att det ligger väldigt långt bort att tycka om mig själv och må bra![]()
TackHade jag kunnat, så hade jag teleporterat en rejäl portion egenkärlek, men du finner den nog ändå. Förr eller senare, det är jag helt övertygad om!
Jag vet ju att jag kan göra en massa saker och är bra på ganska mycket, men när det gäller livet så suger jagMen du är så bra på mycket, jag är medveten om att man har svårt att se det men försök att komaihåg dina starka sidor.
Nej det tror jag inte på, du vet inte om andras misslyckanden och fel, MEN du suger inte!Jag vet ju att jag kan göra en massa saker och är bra på ganska mycket, men när det gäller livet så suger jag
Fast vad andra gör spelar inte så stor roll så länge jag mår dåligt. Det spelar ingen roll om de också mår dåligt eller mår bra för jag mår fortfarande dåligt och klarar inte av livetNej det tror jag inte på, du vet inte om andras misslyckanden och fel, MEN du suger inte!
det gör vi alla, ingen vet hur man hanterar livet för det finns inget rätt sätt. man får liksom testa sig fram.TackJag hoppas på det iallafall
Jag vet ju att jag kan göra en massa saker och är bra på ganska mycket, men när det gäller livet så suger jag
Jag kan inte testa mig fram för det finns inte energi, motivation eller självdisciplin till detdet gör vi alla, ingen vet hur man hanterar livet för det finns inget rätt sätt. man får liksom testa sig fram.har du sett den där räddningsgruppen för övergivna marsvin föresten, finns på Facebook.
Ja precis, genom att fortsätta leva så testar du dig framåt på ett eller annat sätt. Livet är invecklat och ditt sätt är inte mer fel än någon annans. Så känn inte att du är fel eller dålig du har det bara svårare än de flesta. Men du är inte dålig på något sätt.Jag kan inte testa mig fram för det finns inte energi, motivation eller självdisciplin till det
Menar du Eragons?
Men du suger inte, och du är en bra och duktig person. se dig som en stark person.Fast vad andra gör spelar inte så stor roll så länge jag mår dåligt. Det spelar ingen roll om de också mår dåligt eller mår bra för jag mår fortfarande dåligt och klarar inte av livet
Men jag vill inte fortsätta levaJa precis, genom att fortsätta leva så testar du dig framåt på ett eller annat sätt. Livet är invecklat och ditt sätt är inte mer fel än någon annans. Så känn inte att du är fel eller dålig du har det bara svårare än de flesta. Men du är inte dålig på något sätt.
Jag är så långt ifrån stark man kan kommaMen du suger inte, och du är en bra och duktig person. se dig som en stark person.
Det har dom inte, det är din knasiga hjärna som säger att de är tjocka. De är inte tjocka.Mina lår har blivit skittjocka![]()