Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska din familj(mamma och syster tex) med till övriga släkten? Om du tycker det är jobbigt att fråga kanske de kan höra sig för om det finns någonstans du kan gå undan till?

Jag har både behövt gå undan när jag är borta och haft folk hos mig som behövt vila/vara ifred en stund. Det har aldrig varit några problem åt något håll. :)
Det är bara jag som åker. Min bror skulle eventuellt följa med men det blev inte av.

Jag tänkte lösa det genom att stanna hos min syster rätt länge så jag åker till farmor på eftermiddagen och sedan säga att jag är trött och vill sova tidigt. På söndagen får jag se hur jag gör. Det är ju ändå "bara" några dagar jag är hemifrån
 
Jag överlevde! Jag har haft både trevligt, dödens tråkigt och ångest och det lär ta ett bra tag innan jag ger mig på en sådan resa igen men överlag gick det nog ganska bra. Om jag åker upp igen så kommer jag inte att stanna lika länge iallafall.

Nu gäller det bara att få livet tillbaka till det normala
 
Jag överlevde! Jag har haft både trevligt, dödens tråkigt och ångest och det lär ta ett bra tag innan jag ger mig på en sådan resa igen men överlag gick det nog ganska bra. Om jag åker upp igen så kommer jag inte att stanna lika länge iallafall.

Nu gäller det bara att få livet tillbaka till det normala

Vad bra! :) Kom ihåg bara att du säkerligen behöver minst 2-3 dar att vila upp dig efter resan, du lär vara ganska sliten nu eller hur?

Själv kom jag hem sent igår kväll efter 4 dar i London, och jag har typ ont i hela kroppen... :o Kul att åka iväg, men skönt att komma hem efteråt!

Härligt att marsvinen blev så glada för att se dig! :love:
 
Vad bra! :) Kom ihåg bara att du säkerligen behöver minst 2-3 dar att vila upp dig efter resan, du lär vara ganska sliten nu eller hur?

Själv kom jag hem sent igår kväll efter 4 dar i London, och jag har typ ont i hela kroppen... :o Kul att åka iväg, men skönt att komma hem efteråt!

Härligt att marsvinen blev så glada för att se dig! :love:
Jag är helt slut! Har varit ute med hundarna iallafall och nu kämpar jag med cyklandet för jag har rejäl ångest över den extrema mängd kakor, bakelser och skräpmat jag har vräkt i mig men jag är så trött att det blir bara ännu mer ångest av det.

Ja, det var jättekul! Jag trodde inte att Trubbel kunde skrika ännu högre än vad hon brukar och hon drog med sig de andra som brukar vara tysta också. Till och med Bubble lyckades få fram några hesa skrik (de kan tappa rösten när de blir äldre) och han och Trassel höll på att krypa upp i famnen på mig. Även superfegisarna Dominik och Heffe skrek och kom fram för att hälsa.

Dessutom visade det sig att Tova högbrunstade så efter ett kort besök hos Bubble så är hon nu parad så förhoppningsvis kommer det ett gäng krullisar om 9-10 veckor :-D

Hoppas du hade kul i London!
 
Har ätit extremt mycket idag :cry: mår illa och har ont i magen för att jag har ätit mer än vad magen får plats med
 
Har ätit extremt mycket idag :cry: mår illa och har ont i magen för att jag har ätit mer än vad magen får plats med

Ojdå. Hatar när det sker, magen blir mätt långt innan ögonen/hjärnan....

Hoppast du får sova ändå, brukar kännas bättre på morgonen.

Det var jättekul i London, och skönt med lite semester - längesedan jag åkte nånstans utan djuren. :)
 
Ojdå. Hatar när det sker, magen blir mätt långt innan ögonen/hjärnan....

Hoppast du får sova ändå, brukar kännas bättre på morgonen.

Det var jättekul i London, och skönt med lite semester - längesedan jag åkte nånstans utan djuren. :)
Jag tror att jag äter mycket för att jag är uttråkad, men det finns inget jag orkar göra eller som jag känner mening med :cry:

Roligt att du hade kul! Jag var ju utan djuren också och det kändes ganska skönt faktiskt, speciellt när de blev så glada när jag kom hem.
Jag brukar ta ett stort glas vatten med Samarin eller Andrews fruktsalt när jag känner så, det hjälper.
Eftersom jag hade ont i magen för att jag ätit alldeles för mycket så tror jag att det hade blivit värre av att tvinga i mig ännu mer. Jag fattar inte att det ska vara så svårt att äta normalmycket. Antingen äter jag för lite eller så tokäter jag :cry:
 
Jag är så fruktansvärt trött på att alltid ha ångest. Försöker intala mig att det helt enkelt är så livet ser ut och det bara är att stå ut men fy fan för att behöva gå såhär till jag dör :cry:
 
Fast du har väl gått ner en hel del nu och legat på en vikt som inte varit så sund egentligen. Försök tänka att din kropp mår bättre av det här.
Och du behöver energi för att orka. Mat är energi.
Och vi kvinnor behöver lite fett för att våra hormoner ska fungera. Funkar inte hormonerna blir allt knasigt.
Om man får ont av att sitta tex, som du beskrivit, så finns skäl att misstänka att man nog egentligen borde väga mer för att må bra.

Sen förstår jag också de anorektiska tankarna. Men man får försöka bemöta dem med logik för att må bättre. :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 208
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 409
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
319
Senast: warg
·
Bukefalos Jag kan inte följa en tråd för att jag har trådskaparen på Ignorera. Jag har manuellt valt att följa tråden men får inga notiser när nya...
Svar
10
· Visningar
526
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp