M* Horse skitatövlar..

Sv: M* Horse skitatövlar..

Nej du har inte otur! Det är så här illa. Jag gav upp till slut, och gick till skomakaren istället, han satte i dragkedjor av metall istället för plast. Han sa att inga plastdragkedjor håller någon längre tid. Mina metallkedjor har hållit jättebra. Så nu behöver jag inte hålla på och skicka mina stövlar i tid och otid.
 
Sv: M* Horse skitatövlar..

Mina har gjort precis likadant! Dragkedjorna på båda stövlarna, sedan fick jag ett par nya och dessa gjorde likadant, efter det bytte jag stövelmärke!
Men mina ridskor från samma ställe har också gått sönder flertalet gånger (tre par) som gått sönder efter väldigt kort tid, på ställen som skor aldrig gått sönder på förut för mig!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 237
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Genom åren har jag avverkat ett antal Hööks-ridstövlar som jag använt till daglig ridning, oerhört sköna och billiga meeeen .. deras...
Svar
18
· Visningar
4 807
Senast: Långnos
·
Utrustning 2008 köpte jag ett par Mountain Horse Supreme High Rider, betalade nånstans mellan 3500-4000, kommer inte ihåg exakt. Jag har mina...
Svar
13
· Visningar
3 221
Senast: Itzyditzy
·
Utrustning Fick för ett tag sedan hem ett par sprillans nya Cavallo dressyrbågar. För 500 kronor ( :angel: ) men tyvärr får jag inte ner foten...
Svar
15
· Visningar
2 846
Senast: Monifa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp