Macken *ULVLEK*

Det var nog ingen som riktigt fattade vad Bollen hade för sig? :p
Jag snurrade! :p
Nämen jag hade en tanke till varför jag inte skulle rösta på Habina fast jag kommer inte på den nu. Och då valde jag Snurrfian för att jag tänkte att hon skulle fatta att det var en stressad första dl röst...sen gick det inget vidare :rofl:
Och varför jag frågade det där om när ulven skulle bikta sig var för att jag inte hade sett att det stod på onda delen. Jag läste bara goda delen och var stressad :angel:
 
Jag måste ju säga
Jag snurrade! :p
Nämen jag hade en tanke till varför jag inte skulle rösta på Habina fast jag kommer inte på den nu. Och då valde jag Snurrfian för att jag tänkte att hon skulle fatta att det var en stressad första dl röst...sen gick det inget vidare :rofl:
Och varför jag frågade det där om när ulven skulle bikta sig var för att jag inte hade sett att det stod på onda delen. Jag läste bara goda delen och var stressad :angel:

Synd att du åkte så fort - det hade varit så roligt att få klura på ditt meddelande till ängeln
 
Kan ju tillägga att mitt "lilla" utspel helt berodde på att jag tog för givet att infon inte kunde hamna i lyan. Jag fattade inte ens att det hade skett förrän @Snurrfian mycket pedagogiskt förklarade. Och då var jag ju stekt såklart.

Min ambition var heller inte att skapa ett drev mot @cirkus . Jag ville mest skapa förvirring och tvinga de med info (läs god siare som jag var rätt säker på hade siat cirkus + den bybo som fått dagens spioninfo) att komma med invändningar.
Du hade varit stekt ändå, jag hade siat q och snurris som bybor och du kunde inte ha min roll som siare. På det så hade du för dålig koll på matten så du troligen inte ens kunde vara bybo. Jag var dessutom övertygad att cirkus var ängel. Den enda roll mina bybor kunde vara säkra på. I men bok kunde du bara vara ond, insåg det när jag satte mig ner och läste igenom, var inte ens nervös att jag kunde ha fel.

I och med att du avslöjade dig så var ni nästan köra, pusslet blev uppenbart, det var bara jägaren jag saknade. Det var klar mycket snabbt att q och snurris fortfarande var goda.
 
Om du hade fått för dig att göra det mot mig istället så kan du ha haft stor framgång tror jag
Jag undrar om du trodde jag var ulv? och därför inte körde i det spåret?
Nope, jag viste att du var bybo, jag siade dig den natten med omvandlingen. Tror nog jag kunnat stoppat eventuellt drev ganska snabbt.
 
På det så hade du för dålig koll på matten så du troligen inte ens kunde vara bybo.

:confused: Vad i min matte hade jag dålig koll på?

I övrigt stämmer det säkert som du skriver, men hade infon inte hamnat i lyan så hade en ulv ändå varit körd. Med tanke på vinstvillkoren kändes det som att det var bättre att dra en rövare.
 
:confused: Vad i min matte hade jag dålig koll på?

I övrigt stämmer det säkert som du skriver, men hade infon inte hamnat i lyan så hade en ulv ändå varit körd. Med tanke på vinstvillkoren kändes det som att det var bättre att dra en rövare.
matten var det inget fel med-mera i det rimliga i antagandena utfrån de faktiska omständigheterna:p
 
Bra jobbat av Roy!

Nu bör åtminstone en bybo veta vem som ulvarna försökte käka och vem som ängeln skyddade.

Det här inlägget avslöjade cirkus roll för mig. Och q bekräftade det rätt snabbt med sin godförklaring.

Och om jag säger att jag faktiskt inte hade räknat ut thooras roll, förstår ni då hur kasst jag mått den här veckan?:p
 
Det här inlägget avslöjade cirkus roll för mig. Och q bekräftade det rätt snabbt med sin godförklaring.

Och om jag säger att jag faktiskt inte hade räknat ut thooras roll, förstår ni då hur kasst jag mått den här veckan?:p
nu hade jag facit och det underlättar, men håller med om att jag iaf börjat fundera över det om jag sett det inlägget utan info.
Och det var lite det inlägget jag försökte se om @Habina skulle våga komma dragandes med:devil:
men se det lyckades jag inte med:p
 
så bra att du lyder order:angel::D
Jag såg ingen anledning att ändra mig bara för att du försöker lika boss.

Hur fick du förresten det till att jag ondförklarade dig? Att jag ansåg du kunde vara ond var klart men att jag pekade ut dig som ond var väl till att ta i lite väl mycket? När du höll på som värst började jag misstänka dig.
 
Det här inlägget avslöjade cirkus roll för mig. Och q bekräftade det rätt snabbt med sin godförklaring.

Och om jag säger att jag faktiskt inte hade räknat ut thooras roll, förstår ni då hur kasst jag mått den här veckan?:p
Det var kroken!
Tur att du var god på den tiden som du nappade på betet ;)

Vad svårt det måste ha varit att ha en roll och VETA att du kan bli omvandlad. jag undrar hur jag hade spelat då. För nuet eller för senare.

jag tycker att du gjorde det bra
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 218
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 438
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 084
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 015
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp