Macken *ULVLEK*

Kan ju tillägga att mitt "lilla" utspel helt berodde på att jag tog för givet att infon inte kunde hamna i lyan. Jag fattade inte ens att det hade skett förrän @Snurrfian mycket pedagogiskt förklarade. Och då var jag ju stekt såklart.

Min ambition var heller inte att skapa ett drev mot @cirkus . Jag ville mest skapa förvirring och tvinga de med info (läs god siare som jag var rätt säker på hade siat cirkus + den bybo som fått dagens spioninfo) att komma med invändningar.
 
helt uppenbart efter Novali01 godförklaring av snurrfian INNAN nattdl
Däremot hade jag Habina länge som god siare just för att hon var den enda som tycktes vilja godförklara Snurrfian där
Därför jag flög i taket @Lobelia först men sen läste jag lite nogrannare redan samma kväll. därav min kommentar att du borde sia mig om du kan?
Jag hade ingen lust att bli käkad eller bryta mot reglerna så jag skrek inte ut godförklaringen.
 
Kan ju tillägga att mitt "lilla" utspel helt berodde på att jag tog för givet att infon inte kunde hamna i lyan. Jag fattade inte ens att det hade skett förrän @Snurrfian mycket pedagogiskt förklarade. Och då var jag ju stekt såklart.

Min ambition var heller inte att skapa ett drev mot @cirkus . Jag ville mest skapa förvirring och tvinga de med info (läs god siare som jag var rätt säker på hade siat cirkus + den bybo som fått dagens spioninfo) att komma med invändningar.

I och med att jag var ängel så tänkte jag att nu jävlar försöker de onda få ut mig för att kunna käka i frid och ro. Och vinna hela kalaset
 
För övrigt var jag helt säker på att @Hjartagna var ulv... :o Tänkte att antingen tycker alla andra att jag är så skum att de inte vill följa min röst, eller så ser det snyggt ut att jag la första rösten om hon åker. Oups...
 
jag kan avslöja att jag härmed enligt vad jag lovat LL ska använda högtryckstvätten och spola ner mig i reningsverket
då jag var fullkomligt övertygad om din ondhet ett tag:crazy::cool:
Jag var lite impad över hur mycket rätt du hade i den första listan du skickade till mig.
Sedan snurrade du till det lite, men...
 
nåja tur jag inte är HELT tappad bakom en vagn
( även om jag ibland undrar)
däremot var jag väldigt övertygad igår att Artline var jägare och Klara omvandlad, visste ju att jägaren jagat Novali01 första natten, så där var det just de två som var kandidater, men när jägaren valde Klara var det inget snack om vem som var jägare;)
resten var ett spel för galleriet att få ulvarna rejält avslöjade även för de utan info:)
 
Jag var lite impad över hur mycket rätt du hade i den första listan du skickade till mig.
Sedan snurrade du till det lite, men...
bara för det var jag tvungen att kolla
  1. quarter4ever Jag! Bybo
  2. Novali01 ulv? bybo?( inte jägare iaf:p)En av de som röstade/terioade mot Artline igår,om artline är god tror jag Novali01 är ulv
  3. Lobelia God Siare? Ond siare? bybo?
  4. Hjartagna ? bybo? ulv?
  5. Snurrfian ulv? får hålla utkik efter om någon röstar på snurrfian efter sian idag!
  6. Artline kan vara budda?
  7. bollen__ Präst
  8. cirkus ängel ( iaf skyddad av ängeln men iom ingen ond spion torde ängeln skyddat sig själv)
  9. Habina ? ulv, ond siare?
  10. Mirtai ulv? bybo
  11. Klara bybo?
  12. thoora ulv? bybo
 
Kan ju tillägga att mitt "lilla" utspel helt berodde på att jag tog för givet att infon inte kunde hamna i lyan. Jag fattade inte ens att det hade skett förrän @Snurrfian mycket pedagogiskt förklarade. Och då var jag ju stekt såklart.

Min ambition var heller inte att skapa ett drev mot @cirkus . Jag ville mest skapa förvirring och tvinga de med info (läs god siare som jag var rätt säker på hade siat cirkus + den bybo som fått dagens spioninfo) att komma med invändningar.

Om du hade fått för dig att göra det mot mig istället så kan du ha haft stor framgång tror jag
Jag undrar om du trodde jag var ulv? och därför inte körde i det spåret?
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 214
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 438
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 082
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 015
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp