Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
@athena_arabians Han höjer sitt betyg ytterligare i ämnet ihärdighet. Nu ligger han på A+! 💪

Screenshot_20191220_100102.jpg
 
Jag kan inte låta bli att fundera på hur en sådan man fungerar utanför dejtingappen. Hur kommunicerar han i sitt yrkesliv, hur agerar han på en familjemiddag, har han körkort, har han förutsättningar att ta sig till en livsmedelsbutik och handla självständigt? Förmår han att sköta sin hygien? Går beteendet kanske i skov och han är fullt normal ibland? Många är frågorna.
 
Jag kan inte låta bli att fundera på hur en sådan man fungerar utanför dejtingappen. Hur kommunicerar han i sitt yrkesliv, hur agerar han på en familjemiddag, har han körkort, har han förutsättningar att ta sig till en livsmedelsbutik och handla självständigt? Förmår han att sköta sin hygien? Går beteendet kanske i skov och han är fullt normal ibland? Många är frågorna.
Han tar väl upp telefonen och visar sitt ointresse.
 
Ja verkligen, ämnet "män på dejtingsajter" förtjänar snart en egen tråd 🙄 Nu har jag ingen erfarenhet av hur kvinnor beter sig på dejtingsajterna så det kanske är lika illa åt andra hållet.

Trevligt sätt att inleda på förresten. Det finns nog en anledning till varför han fortfarande är (och lär förbli) singel.

Tänker spontant att män på dejtingsidor är märkliga rent allmänt.
 
Ja faktiskt! Det finns många som fullt förståeligt fortfarande är singlar :angel:


Som om det inte vore nog med att han har valt ut mig för att bli hans "princessa" 🙄

Loooool. Snubbar som använder smileys och bara ”heeeej tjejen” följt av ngn menlös fras som ”hur var din helg”?

Gud tillåt mig att 🤢

Roligast är ju även snubbar som beskriver sig själv som ”okomplicerade” och ”lättsamma”. Och betonar att deras vänner tycker att de har enormt rolig humor. Intresselampan tänds ju inte direkt :p
 
Har en mkt inaktiv Tinder, mest för förströelse. Har nog inte lajkat ngn på minst ett år :p
Har där skrivit tydligt att jag inte tycker att varken karriären eller träning på Sats är livet. Vidare klargör jag att jag inte är speciellt driven som person, inte uppskattar "ljust och fräscht" och närmast skulle beskriva mig själv som den kvinnliga versionen av Edward Blom. Samt att jag inte skaffat 18 katter ÄN men överväger det inom snar framtid.
 
Loooool. Snubbar som använder smileys och bara ”heeeej tjejen” följt av ngn menlös fras som ”hur var din helg”?

Gud tillåt mig att 🤢

Roligast är ju även snubbar som beskriver sig själv som ”okomplicerade” och ”lättsamma”. Och betonar att deras vänner tycker att de har enormt rolig humor. Intresselampan tänds ju inte direkt :p
Hahahaha ja alltså jag tycker att det som är roligast med att hänga på dejtingsidorna inte är att försöka hitta the love of my Life, det är att få skratta åt män i allmänhet 😁

Jag avskyr förresten presentationer i stil med "mina vänner beskriver mig som...." följt av tusen fantastiska egenskaper 🤦‍♀️
 
Har en mkt inaktiv Tinder, mest för förströelse. Har nog inte lajkat ngn på minst ett år :p
Har där skrivit tydligt att jag inte tycker att varken karriären eller träning på Sats är livet. Vidare klargör jag att jag inte är speciellt driven som person, inte uppskattar "ljust och fräscht" och närmast skulle beskriva mig själv som den kvinnliga versionen av Edward Blom. Samt att jag inte skaffat 18 katter ÄN men överväger det inom snar framtid.
Hmmm… jag borde alltså swipa höger på Edward Blom om jag träffar på honom på Tinder? 🤔
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 753
Senast: Stefffie
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 015
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 811
Senast: skiesabove
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 664

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Köpa hus
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp