Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bland annat de som söker partners i en annan ålder. Det räcker liksom att de uppger det, de behöver inte ens försöka ragga på någon som inte har åldersskillnad som preferens, utan fenomenet anses sjukt jävla äckligt. Det tycker jag är en upprörande tråkig syn på folk.
Jag kan bara svara för mig själv: I princip alla printscreens jag har lagt upp har varit från folk som kontaktat mig på ett eller annat sätt, antingen genom att maila, gilla mina bilder eller skicka en flirt. Jag har inte suttit och surfat runt efter random profiler, jag får så många kontaktförsök ändå att det inte behövs.
På min profil står det klart och tydligt att jag inte söker någon som är gammal nog att vara min pappa, ändå skriver män i 60-70-årsåldern. Jag printscreenar, antingen deras mail eller en del av deras presentationer.

Och ja, jag tycker att de är äckliga. Riktigt äckliga som tar kontakt med mig ändå. Äckliga och respektlösa.
 
Bland annat de som söker partners i en annan ålder. Det räcker liksom att de uppger det, de behöver inte ens försöka ragga på någon som inte har åldersskillnad som preferens, utan fenomenet anses sjukt jävla äckligt. Det tycker jag är en upprörande tråkig syn på folk.
Fast att män överlag vill ha mycket yngre kvinnor är ju bara en rätt slemmig struktur. Eller vad tänker du på?
 
🙄

Screenshot_20191230_214758.jpg
 
Och här har vi en flexibel herre! Han är ointressant eftersom han inte har någon bild på sig själv, men han kan även ändra på sig för min skull. Naaaaaw 🤦‍♀️

Screenshot_20191230_214817.jpg
 
Jag tycker att det är fullt logiskt, om man nu vill använda sig av motargument. Jag kan vissa dagar känna mig jättelång i visst sällskap och känner mig definitivt längre här i Skottland än jag gjorde i Sverige, men jag ÄR ju inte längre än 1.70 för det och det inser jag ju. Jag lever inte i någon slags villfarelse där min upplevelse förändrar fakta.

Och självklart är det åldern i sig en är intresserad (eller inte) av just för Att den korrelerar med vissa faktorer. Sådant som inte går att ändra på. Jag förstår inte hur att "vara 67 men känna sig som 42" och att därför tro att det förändrar någon annans upplevelse är annorlunda än att säga "Jag är 1.60 men känner mig ungefär som 1.78 idag!" och tro detsamma.

Alltså jag känner mig som en stl 34 så länge jag inte ser mig själv i spegeln eller klär på mig. Borde jag byta profilbild till när jag hade stl 34 (dvs när jag svalt mig själv)? :idea:
 
Jag förstår mig verkligen inte på killar som nedvärderar sig själva i sina presentationer som här precis ovan.. Jag dejtade en kille som hade den mentaliteten, och allt jag kände var att han endast dejtade mig för att han inte fick något annat eller något bättre. Tänk lite på hur mottagaren kan tolka allt liksom!
 
Bland annat de som söker partners i en annan ålder. Det räcker liksom att de uppger det, de behöver inte ens försöka ragga på någon som inte har åldersskillnad som preferens, utan fenomenet anses sjukt jävla äckligt. Det tycker jag är en upprörande tråkig syn på folk.
Jag tänker att en har den inställningen eftersom männen ifråga ofta anser jämnåriga kvinnor vara äckliga.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 752
Senast: Stefffie
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 014
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 811
Senast: skiesabove
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 658

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp