Bukefalos 28 år!

Malla är försvunnen :(

Sv: Malla är försvunnen :(

Annars ska det finnas liknande pinnar som ser ut som ett U. Dom borde hon inte kunna få upp. Vet inte var jag såg dom dock, men det borde ju gå att böja till metallstänger om man har verktyg (eller känner nån som har)
 
Sv: Malla är försvunnen :(

Känner ingen som har, men jag ska absolut fråga runt!
Kollar faktiskt GPS/pejlutrustning för katt nu :p
 
Sv: Malla är försvunnen :(

kl

Sånahär markskruvar kan inte funka att fästa i annars? Snorfult måhända men sånt borde hon väl inte kunna rubba :p
 
Sv: Malla är försvunnen :(

Är det en utbrytartyp av houdinimodell finns det förankringsjärn för gungställning på clas ohlsson. De borde vara omöjliga för en katt.
 
Sv: Malla är försvunnen :(

En annan idé skulle vara sånna där jordskruvar som man sätter fast hundkoppel i, det borde gå att fästa gallren i två/tre sånna. Tänker mig då att vira ståltråd i själva "skruvhandtaget" och fästa i närmsta ruta på kompostgallret, då trycker det ju ner botten också (som du dessutom kan förstärka med dina tältpinnar om du vill vara extra garderad). Brukar gå att hitta billigt online (tror att jag köpte för runt en tia på zooplus förra året)
 
Sv: Malla är försvunnen :(

Men vad har du för klena buntband?

Mina håller år efter år ute i rusk :)

Jag har fått förklarat för mig att svarta buntband är UV-beständiga medan vita inte är det, de går alltså sönder efter ett tag i solen. Det kanske skiljer mellan olika sorter också?
 
Sv: Malla är försvunnen :(

Aha, det kan ju förklara saken :)

Mina buntband är svarta, snott dem av sambon så vet inte vart de är inköpta. Men rejäla och går inte sönder i första taget.
 
Sv: Malla är försvunnen :(

Mina från Rusta har inte heller gått sönder trots flera år ute, hade dem att hålla fast de innätade ramarna på balkongen så det hade ju varit illa. ;) Dessutom supersmarta för de är "återförslutbara", dvs man kan öppna dem genom att trycka ner en spärr och sen stänga dem igen efteråt. :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 981
Senast: cirkus
·
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 049
Senast: Celinehenn
·
Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
10 221
Senast: Praefatio
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 794
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp