Min erfarenhet och från vänner är att knölar omedelbart tas på stort allvar.Blir glad av att läsa att vården tar knölar i bröst på allvar
(Lite väl van vid att kvinnovården sisådär, känns bra och hoppfullt att det finns undantag)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min erfarenhet och från vänner är att knölar omedelbart tas på stort allvar.Blir glad av att läsa att vården tar knölar i bröst på allvar
(Lite väl van vid att kvinnovården sisådär, känns bra och hoppfullt att det finns undantag)
Jag har fått anmodan att sända bajsprov men jag klarar det inte. Tyvärr.Att hantea klibbig avföring funkar inte. Jag äcklas för mycket.Men screening är bra, hörni!
Vill även slå ett slag för tarmcancer- screeningen! Vi hittar massor där, och ofta så tidigt att vi kan åtgärda direkt utan operation!![]()
Min erfarenhet och från vänner är att knölar omedelbart tas på stort allvar.
Det är enkelt nu, man får en provsticka man ska doppa i skiten och sedan i ett provrör som stoppas i en förseglad påse innan det skickas. Jag drog på det länge innan jag äntligen skickade in, med negativt resultat.Jag har fått anmodan att sända bajsprov men jag klarar det inte. Tyvärr.Att hantea klibbig avföring funkar inte. Jag äcklas för mycket.
Lite patetiskt,men tyvärr..
Ändå är det bättre nu. Förr skulle man ta en bajsklutt och klämma ner i ett smalt provrör.![]()
Ja, vet. Men för stt kunna använda dtickan måste man samla upp skiten. Dvs hantera den. Det är där det spricker för mig.Det är enkelt nu, man får en provsticka man ska doppa i skiten och sedan i ett provrör som stoppas i en förseglad påse innan det skickas. Jag drog på det länge innan jag äntligen skickade in, med negativt resultat.
Jag hade mycket papper i toaletten, sen gick det bra att ta ett stickprov. Hade haft svårt för tidningspapper som var på förslag.Ja, vet. Men för stt kunna använda dtickan måste man samla upp skiten. Dvs hantera den. Det är där det spricker för mig.![]()