Man ska inte klia sig i ögat...

Det finns inget som rensar bihålorna och övriga systemet som gasmaskövning med trasig gasmask. :cool:
 
Ett visdomsord till, när du använt polyuretanlack eller nån polyol-iscocyanatblandning så går det jättelätt att tvätta av penslarna och dom blir verkligt rena (tror man). Dagen efter har man penslar som man kan använda som hammare.
 
Btw - chillisar är superenkla att odla själv i fönstret. Fröna är löjligt billiga, och plantan med en massa nya röd-gröna chillifrukter har bara explosionsväxt här hemma hos mig. Där inget annat har lust att frodas.

Man behöver inte ens köpa frön. Man bara torkar fröna från en chili man köpt och så planterar man dem.:)
 
Man ska inte cykla på vänster sida om kompis i hög hastighet i en korsning med en papperskorg då det kan hända att kompis bestämmer sig för att svänga till vänster och man själv åker rakt in i papperskorgen.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min vovve Strider har ett sår vid ögat som kommer och går. Den här gången har det varit där i över en vecka utan att läka. Det brukar...
Svar
3
· Visningar
553
Senast: Kilauea
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 534
Senast: skogaliten
·
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
820
Senast: enough
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 182
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp