Hedinn
Moderator
Jag behöver rösta nu, har migrän på ingång och lite oklart hur pigg jag är resten av kvällen.
Mirtai röstar på Habina
För hon vill bjuda på kaka för att locka till sig folk. Typiskt en ulv att locka till sig oskyldiga med godsaker för att sedan käka upp dem istället!
Vill ändå påpeka att jag var typ 4 timmar före dig![]()
Om den dolda rösten nu lades på Lena börjar man ju fundera på varför? Varför på henne och inte på Hedinn som också hade två röster? Antingen ville man verkligen ha ut Lena, eller så ville man skydda @Hedinn
Ponera att jag verkligen inte säger att det är den dolda rösten som avgjort, men OM det är så blir jag fundersam
Jo jag läste det. Har varit på tävling med hästen hela dagen så ligger lite efter er andra. Tyckte ni startade vettigt i morse men sedan snurrades det till lite för många varv för att jag skulle hänga med
Mirtai röstar på qitis
För jag fattar inte riktigt vad hon far efter i diskussionen med Niyama. Ska läsa mer och återkommer men ville rösta för att inte missa
Men om du tror att en är ulv och en annan är fårulv, varför röstar du inte på någon av dem?
Håller med, men det är ju kanske mer troligt att fårulven inte röstade där i leken? För det blir ju mer effektivt då
Tveksamt, borde väl bara varit vem den röstat dolt på
Jag ser det som att q kunde sett den dolda rösten och vem ulvarna försökte käka
Men om det är så fattar jag fortfarande inte hur hon kunde dra de slutsatser hon gjorde? Jag får det inte riktigt att gå ihop, men någon kanske kan förklara för mig?
Jag är rätt upptagen idag så röstar jag med
Mirtai röstar på Niyama
För jag tror hon är ulv baserat på gårdagen
Jag har verkligen så mycket mindre tid att leka än jag trodde. Sorry
Min röst på qitis blev ju mindre lyckad men skyller på tidsbrist att jag inte hann läsa ordentligt. Plus att hon ju faktiskt var tämligen skum, precis som @Myrten skriver!
Jag tror att man kan hitta någon ulv bland de sena rösterna på Niyama. Tänker att det är ett bra sätt att skaffa sig ett alibi
För att inte missa dl röstar jag nu
Mirtai röstar på Elo
För jag tror att någon av de senare rösterna på Niyama är ulvar. Och så tycker jag att Elo överlag inte teoriat på ett övertygande sätt. (Kasta sten i gladhus osv..)
Jag känner att jag kan lägga till en ny roll i listan och smälla av enså behöver jag inte sätta mig in i allt. Eller så gör jag en
för att dö närmaste tiden
![]()
Nej, det gör ju allt ännu mer förvirrat än det var innan![]()
Så det finns 3 paket och varje paket kan innehålla flera skor och/eller spionrader?
Har sammanställt alla Mirtais inlägg här ovan från första rösten (förutom röstlistor och OT-inlägg).
Det är mer funderingar kring vad som händer i det dolda än teorier kring spelare... Hon teoriar kring min röst på LenaH, men verkar släppa det sen, även om det ju ser ut som att qitis visste att den dolda rösten låg på LenaH. Inte mig emot, visserligen, men det kan ju också vara ett sätt att lansera misstankar utan att själv driva på dem sen.
Hon la första rösten på qitis. Säger väldigt lite, qitis betedde sig skumt och vi var fler som röstade där. Kan vara ärligt god som reagerade, eller ond som passade på. Sen en röst på Niyama och sen tredjerösten på Elo. Rätt "bekväma" röster ändå, som inte kräver nåt vidare grävande. Rösten på Elo är visserligen inte orimlig den heller, fullt förståeligt att man följer de rösterna som redan lagts där, men det som sticker ut för mig är bristen på egna tankar kring deltagarna, som verkar få stå tillbaka för frågor och funderingar kring bakgrundsinfon.