Jag tror det här är inlägget som ulv används flest gånger i hittillsHur ska man kunna rösta baserat på svaret i den obligatoriska frågan? Jättesvårt ju! Det enda jag kan känna är att grönsaker är ganska o-ulvigt så hittills ligger @Artline @Emtherlia @Hedinn @Mirtai lite längre ner på min lista.
@LenaH vill sälja verktyg för att hon är ohändig (är ulvar händiga? eller behöver ohändiga ulvar verktig för sitt käk?)
@qitis vill sälja spadar (något som kan användas för att gärva ner käkrester? Kan detta vara en hint till lyan?)
@Myrten vill sälja böcker (känns spontant oulvigt att läsa böcker men här är jag osäker? Rödluvan och vargen känns som nåt ulvarna kanske läser som godnattsaga)
@Blacksmithfarm vill sälja sjalar (nu när jag ändå är inne på rödluvan och vargen... vargen använder ju en sjal när han klär ut sig till farmor! potentiellt ulvigt)
@Elo vill också säga stickat. Potentiellt ulvigt (se Blacksmithfarm ovan)
@cirkus vet inte vad hon vill sälja (är det ulvigt att vara förvirrad?)
@Habina vill sälja bakverk (fudgekaka låter väldigt gott, kanske även som ulvkäks-efterrätt?)
@bollen_ raggsockor, hmm jag har lite svårt att se ulvars behov av sockor men vem vet
@fio sadelhängare, som för övrigt ser jättefina ut!, jag har lite svårt att avgöra eventuell ulvighet i detta
Det måste ju bara vara ulvigt?
Så därför
bollen__ röstar på flyingchange