Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag räknade rätt först men skrev fel. Jag anade att jag hade minuten på fel sida.Ändrade bollens tid
gick vilse bakom ett hus i skogenUppdatering DL 5
Mirtai förstod inte. Det gjorde inte de andra heller. Och så hände det att hon råkade gå vilse bakom ett hus i skogen när någon såg henne... Nu var folket uppmärksamma och reagerade snabbt. Mirtai fick fly längre in i skogen, och inte förstod hon mer för det.
Mirtai har bybo.
Natt-DL 09:30
Det har jag gjort någon gång när jag varit lite för nära en stad och velat undvika folkgick vilse bakom ett hus i skogen![]()
Jag snuddade vid det tidigare idag men när blev "Gio" god? Egentligen?Jag orkar inte. Grundlurad eller bara jäkligt mycket otur? När och varför har vissa blivit goda egentligen? Borde jag ha fortsatt rota i Artline, Hedinn och Myrten-spåret?
Jag snuddade vid det tidigare idag men när blev "Gio" god? Egentligen?
alltså, det är smått oklart, men jag tycker hon har redonerat vettigt, så kanske har jag blivit lurad? Det faktum att goda flyingchange röstade där skaver ju en del såhär i efterhand. Men som jag skrev så hade jag kanske förväntat mig mer driv där om flyingchange hade varit säker?Jag snuddade vid det tidigare idag men när blev "Gio" god? Egentligen?
Typ iom Niyamarösten? Men du har rätt i att om hon inte siat Niyama i det läget så kanske hon ändå röstat där? Hon borde väl inte bara ulv iaf?Jag undrar hur Myrten blev god också? Alltså varför skulle hon inte kunna vara ond siare som jag föreslagit förut?
Okej. Nu vet jag verkligen inte alls längre. Då måste alla vara ulvar? Men om vi är fyra goda kvar och fyra ulvar så är det väl tvärkört?
Jag får nog omvärdera blacksmithfarm helt enkelt. Jädrans ulvar.