Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägger du upp allt som skedde i det dolda?Paket 1
Spioninfo: två valfria rader
En sia
Paket 2
Full spioninfo
Paket 3
Spioninfo: en rad (se ovan)
En sia
Paketen är inte i kronologisk ordning, den är 3, 1, 2, har jag för mig.
Jaaa jag hintade ju jättebra i min obligatoriska fråga att jag gjort mina sadelhängare SJÄLV . Alltså jag var ju den enda som spelade själv , det var innan jag klagade på att jag inte ingick i vinstvillkoren.Det var fio? Jag skrev det i lyan dag 1 men sen började hon låta god.
Jag såg det! Skrev det i lyan. Men mina kompisar verkade inte tro mig, var ett jäkla tjatande om att äta dig.Jaaa jag hintade ju jättebra i min obligatoriska fråga att jag gjort mina sadelhängare SJÄLV . Alltså jag var ju den enda som spelade själv , det var innan jag klagade på att jag inte ingick i vinstvillkoren.
Det tänkte jag inte riktigt, men paketen var det en del diskussioner om. Vill ni ha övrigt också?Lägger du upp allt som skedde i det dolda?
Niyama uppmärksamma det.Jaaa jag hintade ju jättebra i min obligatoriska fråga att jag gjort mina sadelhängare SJÄLV . Alltså jag var ju den enda som spelade själv , det var innan jag klagade på att jag inte ingick i vinstvillkoren.
Jaa, efteråt brukar man ju lägga upp sammanfattning på exakt vad som skett varje dag/natt.Det tänkte jag inte riktigt, men paketen var det en del diskussioner om. Vill ni ha övrigt också?
Ja det är jätte tydligt i efterhand men jag var trögSen skrev jag ju efter jag siat Artline att " Jag är med dig" där jag höll med om att emthe var skum
Ja man skriver ut vem som siat vem, vem som fick paket , vem som ulvarna käkat osv. Någon kanske kan hjälpa till?Det tänkte jag inte riktigt, men paketen var det en del diskussioner om. Vill ni ha övrigt också?
Nå ville käka migJag håller med , fattar noll![]()
Inte jag, jag kunde inte käka.Nå ville käka mig![]()
Nä ni ville ju käka mig juEh ja alla ville äta fio natt 1 förutom jag. Mitt enda bidrag i leken var väl att fio inte blev käk![]()
Vet inte vad jag trodde skulle hända med den här leken men det var nog inte det här. Det har varit en lärorik upplevelse, står ni ut med mig som LL igen kan det förhoppningsvis bli en mer ordningssam lek![]()
Men du ville. Om du kunnatInte jag, jag kunde inte käka.
Det tog flera timmar att bestämma. Helt i onödan.Nä ni ville ju käka mig ju![]()
Synd om er dåDet tog flera timmar att bestämma. Helt i onödan.