Marknad i byn (Ulvlek)

Bukefalos 30 år!

Som ulv så brukar jag lyncha mina kollegor hej vilt så i denna lek var målet ett inte rösta på ulvar så det fick bli starkars Emtherlia.

Det var fio? Jag skrev det i lyan dag 1 men sen började hon låta god.
Jaaa jag hintade ju jättebra i min obligatoriska fråga att jag gjort mina sadelhängare SJÄLV . Alltså jag var ju den enda som spelade själv , det var innan jag klagade på att jag inte ingick i vinstvillkoren.

Jaaa jag hintade ju jättebra i min obligatoriska fråga att jag gjort mina sadelhängare SJÄLV . Alltså jag var ju den enda som spelade själv , det var innan jag klagade på att jag inte ingick i vinstvillkoren.
Jag såg det! Skrev det i lyan. Men mina kompisar verkade inte tro mig, var ett jäkla tjatande om att äta dig.

• Haha
Reactions: fio
Sen skrev jag ju efter jag siat Artline att " Jag är med dig" där jag höll med om att emthe var skum

Niyama uppmärksamma det.

Men trots det misstänkte vi typ alla

Tack alla LLs och spelare för en rolig lek! Ursäkta inaktivitet i kväll men jag HAR verkligen ett viktigt möte i morgon bitti som jag var tvungen att förbereda. Så jag stängde av Buke på datorn.

Ska nu återgå till min pensionärstillvaro och kanske jobba extra som LL någon gång ibland (om @Artline orkar, annars är det kört). Hade helt glömt hur pass mycket tid en ulvlek tar och framför allt att man kan bli ulv!😱 Fruktansvärt ringrostig! Men det var kul att vinna.🥳

Vet inte vad jag trodde skulle hända med den här leken men det var nog inte det här. Det har varit en lärorik upplevelse, står ni ut med mig som LL igen kan det förhoppningsvis bli en mer ordningssam lek :)

Det var så skoj! Jag hade börjat misstänka Myrten och Hedinn allt mer (samt fio!) men begrep ju inte hur alla andra som fick info inte förmedlade nåt till stackars mig. Så då blev jag tom osäker på om blacksmithfarm var god. :(

Liknande trådar

• Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Spelet om väljarna (ulvlek)
  • Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)
  • Stulet paket

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka