Mary King's riding star

Sipuli

Trådstartare
Jag vet inte om jag lagt den här tråden rätt men jag chansar på det! Var kan man möjligtvis hitta det spelet? Fick det i julklapp när jag var typ 12 år, men det gick sönder för flera år sedan och nu är jag supersugen på att spela det, haha.

Är inte så himla sugen på att beställa från UK, men det verkar som om jag måste göra det om jag vill ha det. :( Men i alla fall, kanske är någon av er som vet var (i Sverige) man kan hitta det?
 
Sv: Mary King's riding star

Rent allmänt är det nog svårt att hitta äldre spel, sannolikheten är nog högst på exempelvis Tradera, Blocket eller andra sådana siter.
 
Sv: Mary King's riding star

hej.... fick det i present för något år sedan... önskar mig de sen det kom...Nu visade brorsan att det kommit en ny version Riding star 3... Det lilla jag testat är detta mkt bättre grafik o roligare hittills...Skapat i Tyskland...
 

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 761
Senast: Mia_R
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 671
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa AAaaaahhhh denna beslutsångest. Jag har bokat den sista veterinärtiden. Två dygn kvar. Försökte få tiden redan förra veckan men veten...
Svar
10
· Visningar
2 457
Senast: Pancakes
·
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
49 798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp