Masked Singer

Har hon universitetsutbildning?
1619204540207.png

källa Kikki Danielsson: Äntligen har jag kommit ur min puppa | SvD
 
Tur att enhörningen blev kvar! Även om jag känner mig supersäker på vem det är så gillar jag verkligen hennes framträdanden och tycker hon ska gå långt i tävlingen :)
 
Hon sänkte ju sången ett par oktaver för att inte avslöja sig direkt. Det är väl kanske svårare att sjunga bra om man inte tar de toner man är van vid.

Jag var helt övertygad om att det var en totalt omusikalisk man i början... t.ex. En idrottare eller liknande.
 
jag missade början och det visade sig att det inte ens går att starta om programmet från början, efter att tv4 förändrat så man inte ska kunna snabbspola framåt för att avslöja resultatet i förtid...
Så, jag får se början i efterhand i stället..
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 774
Senast: TinyWiny
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: Rosett
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 303
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 480
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp