Masked Singer

Men, monstret kan ju knappt sjunga ju. Nog för att Kicki inte är en av mina favoriter men hon kan ju iaf sjunga. Eller kan hon inte det längre?
Jag upplever det som att flera figurer gör sig till en del på rösten. Som sagt tycker jag att man knappt hört om det varit en tjej eller kille tidigare, utan det var först u slutduellen som jag kunde höra att det nog var en kvinna och någon form av röst där 😅
 
Detta var första avsnittet som jag faktiskt börja tycka att det var ett helt okej program, och inte bara vimsigt och flamsigt.... :) Jag är bara så dålig på kändisar att nöjet med att gissa går mig lite förbi.... :D
 
Detta var första avsnittet som jag faktiskt börja tycka att det var ett helt okej program, och inte bara vimsigt och flamsigt.... :) Jag är bara så dålig på kändisar att nöjet med att gissa går mig lite förbi.... :D
Samma med mig. En hel drös av de som de gissar, har jag ingen aning om vilka de är...;)
 
Samma med mig. En hel drös av de som de gissar, har jag ingen aning om vilka de är...;)

Samma här känner inte igen hälften av personerna minst. Har noll koll på det mesta förutom sportpersoner och vissa kända artister och kanske vissa skådespelare och en och annan programledare i radio. Influencers och andra kändisar har jag noll koll på. Sen är det ju så att även om man känner till en viss person så har jag iallafall inte hela den personens livshistoria och vad de har gjort så gissandet blir ändå svårt vilket gör att det blir lite svårt att hålla uppe intresset helt och hållet.
 
Gissningen på John Lundvik som sjöbjörnen förstår jag inte, han är ju rätt kort och sångrösten är verkligen inte rätt.

Joo!

Och så är han gammal sprinter, tagit massa sm-guld och har haft svenskt rekord i antal röster i melodifestivalen (innan Tusse slog det)
 
@Breaktown jag vill inte läsa spoilern om den avslöjar vem det är, gissningarna är ju det som är roligt :) Om det handlar om Johns löparkarriär så känner jag till det. Men han är väl inte så lång som sagt? Och i så fall känns det som att han förställer sin röst :confused:
 
@Breaktown jag vill inte läsa spoilern om den avslöjar vem det är, gissningarna är ju det som är roligt :) Om det handlar om Johns löparkarriär så känner jag till det. Men han är väl inte så lång som sagt? Och i så fall känns det som att han förställer sin röst :confused:
Jag tror inte heller på att man skulle kunna förställa kroppsbyggnaden så med dräkten. John Lundvik är ju riktigt liten i jämf. Och jag kan heller inte tänka mig att Lundvik, även om han skulle anstränga sig för att låta annorlunda, skulle få en så pass mkt sämre röst.
 
@Breaktown jag vill inte läsa spoilern om den avslöjar vem det är, gissningarna är ju det som är roligt :) Om det handlar om Johns löparkarriär så känner jag till det. Men han är väl inte så lång som sagt? Och i så fall känns det som att han förställer sin röst :confused:

Står inget mer avslöjande i spoilern än vad folk har skrivit öppet om andra i tråden. Jag vet inte :) Jag tycker att det bitvis låter som honom när man tänker på det.
 
Joo!

Och så är han gammal sprinter, tagit massa sm-guld och har haft svenskt rekord i antal röster i melodifestivalen (innan Tusse slog det)
Fast alltså, Anders Bagge har ju också ett löparrekord. Vågen i slutet kan ju representera Idoljuryn alternativt att han kämpar med vikten och är väl med i reklam för något viktrelaterat regelbundet, och han är väl gift med någon som har representerat Sverige som skönhetsmiss. Kroppsspråket är ju jättelikt dessutom!
 
Gissningen på John Lundvik som sjöbjörnen förstår jag inte, han är ju rätt kort och sångrösten är verkligen inte rätt.
Joo!

Och så är han gammal sprinter, tagit massa sm-guld och har haft svenskt rekord i antal röster i melodifestivalen (innan Tusse slog det)
Fast alltså, Anders Bagge har ju också ett löparrekord. Vågen i slutet kan ju representera Idoljuryn alternativt att han kämpar med vikten och är väl med i reklam för något viktrelaterat regelbundet, och han är väl gift med någon som har representerat Sverige som skönhetsmiss. Kroppsspråket är ju jättelikt dessutom!
Sjöbjörnen är garanterat Anders Bagge. Lyssna en gång till och tänk in hans röst.
Jag såg inte programmet i fredags men har lyssnat på (del av) framträdandet på instagram. Och det är precis hans röst.
Anders Bagge har fortfarande det svenska rekordet för P16 1000m
 
Sjöbjörnen är garanterat Anders Bagge. Lyssna en gång till och tänk in hans röst.
Jag såg inte programmet i fredags men har lyssnat på (del av) framträdandet på instagram. Och det är precis hans röst.
Anders Bagge har fortfarande det svenska rekordet för P16 1000m

Jag har också lyssnat på hur han låter när han sjunger. Hittade ett klipp på YT. Det låter verkligen som honom och ledtrådarna stämmer bra.
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 836
Senast: TinyWiny
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
788
Senast: Rosett
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 394
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 067

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp