Jag går ju inte hos massör utan naprapat eller kiropraktor. Jag har aldrig bytt när jag hittat någon jag trivs med men de har ju haft ofoget för sig att sluta praktisera :cautious: :D

Hade jag råd skulle jag gå på "vanlig" massage för avslappning men eftersom jag behöver gå hos naprapat/kiro regelbundet blir det för dyrt. Min kropp är lite för bra på att slå knut på sig själv...

Jag har faktiskt bara varit hos en kvinnlig behandlare, alla andra har varit män. Nu var hon iofs massör men hennes man var kiro så hon mjukade upp mig sas och sedan kom han in och gjorde det som behövdes. Att jag inte gick direkt hos honom var för att han var så galet inbokad och det var lite akut. Att det gick att få det så var för att de var vänner till min far sedan länge (han hade alltid en tid för far om det behövdes :heart).
 
Nej. Jag har gått hos två olika till och från de senaste tjugo åren och jag håller hårt i dem. Madsage på arbetsplatsen har alltid varit en grej där jag jobbat.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
526
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 928
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 416
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 514
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp