Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj shitt vilken tur att man inte håller på med avel
Själv räknade jag inte med ALLT ..OPPS
Ja då måste uppfödarna verkligen älska sin hobby när dem inte får in några pengar på den , tur att jag har en hane då , om han används i avel , snabbjobbat och klart - pengar inatt få honom meriterad ingår ändå i min hobby , kosta vad det kosta vill
![]()
Nu gapar du uppåt fel träd
<<<--- född och uppvuxen med travhästar och uppvuxen på ett "travhäststuteri"![]()
Såpass och du har erfarenheten att travfolket inte tycker om sina hästar?
Poängen var att man som vissa gör om oss uppfödare/renrasägare inte kan dra alla över en kam![]()
*rycker sista inlägg*
För att återgå till blandras frågan dvs TS. Jag skulle vilja tillägga en fråga där till alla som svarat henne.
OM det nu är SÅ bra att köpa reggat,renrasigt och "kontrollerat" varför i hela h****e är de renrasiga så sönder avlade och t.o.m medvetet deformerade för utställning resp bruks linjen? Ingen ras nämnd! Hur många renrasiga hundar har inte någon defekt? Vad uppnår man med den aveln?Varför vill man till vilka medel som helst pracka på dessa defekta hundar?
*rycker sista inlägg*
För att återgå till blandras frågan dvs TS. Jag skulle vilja tillägga en fråga där till alla som svarat henne.
OM det nu är SÅ bra att köpa reggat,renrasigt och "kontrollerat" varför i hela h****e är de renrasiga så sönder avlade och t.o.m medvetet deformerade för utställning resp bruks linjen? Ingen ras nämnd! Hur många renrasiga hundar har inte någon defekt? Vad uppnår man med den aveln?Varför vill man till vilka medel som helst pracka på dessa defekta hundar?