Måste ses i Stockholm?

Sv: Måste ses i Stockholm?

Beridna högvakten kan ju vara en häftig grej att se också om minsta hästintresse finns? :)
 
Sv: Måste ses i Stockholm?

När jag var barn älskade jag fjärilshuset. Och sen gillade jag Hallwylska Muséet skarpt. För det var så spännande historier därifrån. Var runt tio. Så det passar ju barn. Och Skansen för alla åldrar fast jag är trött på det stället. För mkt turister.

Gröna Lund kanske. Promenaden bakom bastugatan med utsikt över vattnet. Djurgården promenad där å avsluta med Ulla winblad.

Ulriksdal är fint.
Promenad till vinterviken. På sommaren har de uteservering. Kommer inte ihåg vad det hette men odlar egna grönsaker. Annars finns ju restaurangen lite längre bort. På sommaren teater och kanotuthyrning. Men de kanske går att hyra redan nu?
 
Senast ändrad:
Sv: Måste ses i Stockholm?

Beridna högvakten kan ju vara en häftig grej att se också om minsta hästintresse finns? :)

Deras säsong startar först nästa vecka och det är inte heller några stallvisningar i helgen. Men hovstallet går ju att besöka.
 

Liknande trådar

Relationer En förälder/vårdnadsperson i det här fallet. Låt mig först vara tydlig med att jag egentligen inte tycker att jag gjort något fel...
2
Svar
30
· Visningar
4 454
Senast: honung
·
Relationer Min pappa fyller snart 76, och vi ses tyvärr sällan, ca 1-2 ggr om året, senast var vid jul. Vi pratar dock i telefonen iallafall minst...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: Fibusen
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 805
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 065
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp