Masterchef (ulvlek)

För att jag borde fått spioninfo eftersom jag skyddade mig själ första natten! :rofl:
Inte ett jäkla paket fick jag heller, ska @Artline :love:behöva vara med för att jag ska få det?? :angel: :D

Jag fick inget veta heller, likadant förra leken, jag får varken spionrader eller sior eller what not.. litar ni inte på mig?? :confused::D
 
Tack alla för en jätterolig lek och att vi fått ta del av era funderingar i bakgrunden - de har varit otroligt roliga att läsa :) :love:
 
Jag är iaf nöjd över att jag hittade en ulv på första sian och att flera av er trodde på mig :D
Där hjälpte faktiskt bollen till, jag var sen med att se siare/spion-spelet ändå och hann aldrig analysera färdigt för att faktiskt rösta på @Mirtai .
Sen när bollen blev käk så förutsatte jag faktiskt att bumpo var spionen.
 
Jag fick inget veta heller, likadant förra leken, jag får varken spionrader eller sior eller what not.. litar ni inte på mig?? :confused::D
Jag tänkte nästan ge dig ett paket efter du berättade att Habina fått info. Men som tur var så fegade jag ut och gav Habina ett paket trots jag trodde att hon skulle bli käk :p
 
Jag fick inget veta heller, likadant förra leken, jag får varken spionrader eller sior eller what not.. litar ni inte på mig?? :confused::D
Jamen som ängel är man ju den enda säkra spionen känner till så jag blev så himla förvånad när jag blev snuvad på konfekten! :rofl:
 
Jamen som ängel är man ju den enda säkra spionen känner till så jag blev så himla förvånad när jag blev snuvad på konfekten! :rofl:

Jag kände mig oxå snuvad, va ju typ ingen som trodde jag var riktigt ond liksom.. Är mest förvånad att jag inte blev käkad men det va nog ingen i lyan som tyckte jag verkade va nåt hot :laugh::laugh:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp