Masterchef (ulvlek)

Jag tänkte mest att hittills har tjuven mest hjälpt goda sidan och räknades väl inte in i vinstvillkoren om jag förstod det rätt? Nu är jag på mobilen så jag har svårt att kolla. (Jag borde sova egentligen men vill veta om jag har fel)
Men som god vill jag inte att nån jäkla tjuv rör till det och stjäl förmågor av goda och då gör det svårare att lista ut vem som är vad.

Uppdatering
.
I dagens utmaning där deltagarna fått i uppgift att tillreda sin paradrätt kände sig Idahoe helt bekväm, ja så självsäker att hon visste hon skulle vinna utmaningen lätt som en plätt! Hon plockade ihop allt hon behövde i skafferiet och satte igång med tillagning av sin blandning mellan moussetårta och no bake cheesecake

Men när domarna provsmakade så började de grina illa och grimaschera....

Du Idahoe, det är något fel här - kan du komma och provsmaka din rätt?

Förstå då insåg Idahoe att hon själv under natten bytt ut sockret mot salt för att försöka sätta dit en av sina konkurrenter, inte tänkte hon på att hon kunde falla på eget grepp!!

Idahoe var ulv!

DagDL 09.00
NattDL 21.30

Alltså ibland börjar jag på en mening. Sen vill jag formulera om den. Så ändrar jag ungefär halva meningen och då blir det obegripligheter - förlåt

Uppdatering
.
I dagens utmaning där deltagarna fått i uppgift att tillreda sin paradrätt kände sig Idahoe helt bekväm, ja så självsäker att hon visste hon skulle vinna utmaningen lätt som en plätt! Hon plockade ihop allt hon behövde i skafferiet och satte igång med tillagning av sin blandning mellan moussetårta och no bake cheesecake

Men när domarna provsmakade så började de grina illa och grimaschera....

Du Idahoe, det är något fel här - kan du komma och provsmaka din rätt?

Förstå då insåg Idahoe att hon själv under natten bytt ut sockret mot salt för att försöka sätta dit en av sina konkurrenter, inte tänkte hon på att hon kunde falla på eget begrepp!!

Idahoe var ulv!

DagDL 09.00
NattDL 21.30

JA men det var ju toppen!!!
:bump:

Men som god vill jag inte att nån jäkla tjuv rör till det och stjäl förmågor av goda och då gör det svårare att lista ut vem som är vad.
Nej men det jag menar är att vi ser inte så mycket på lynchen ang ulvarna, de är nog lika sugna på att rösta ut tjuven som oss.

Vad pysslade lyan med i förra DL?
bollen röstade på Mirtai och Idahoe röstade på bollen

Och nu är alla dom döda!

Vad pysslade lyan med i förra DL?
bollen röstade på Mirtai och Idahoe röstade på bollen

Och nu är alla dom döda!
alibitänk in absurdum? Eller bara helt random ?
Men minst en ulv till måste det ju finnas iom att leken inte är slut!
4 ulvar + en tjuv på 14 deltagare är ju väldigt rimligt tycker jag
I värsta fall är det 5 ulvar och en tjuv men 6 onda av 14? känns väl lite mycket ändå. Men inte omöjligt

alibitänk in absurdum? Eller bara helt random ?
Men minst en ulv till måste det ju finnas iom att leken inte är slut!
4 ulvar + en tjuv på 14 deltagare är ju väldigt rimligt tycker jag
I värsta fall är det 5 ulvar och en tjuv men 6 onda av 14? känns väl lite mycket ändå. Men inte omöjligt
Jo, ganska omöjligt tycker jag nog. Jag tippar en ulv till.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Under gårdagskvällen hände det omöjliga – i samband med ett misslyckat inbrott i Pengabingen där Björnligan försökte sno åt sig några... 45 46 47
Svar
923
· Visningar
45 207
Senast: Mistimed
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka