Maxflex sadlar

vilka sadlar är det som kan ha wintecs järn då?:angel: (om man nu vill kunna skriva in ytterligare några icke bates sadlar i annonsen för att bli av men eventuella järn..)
vet att några knights modeller kan ha wintecs också.
 
vilka sadlar är det som kan ha wintecs järn då?:angel: (om man nu vill kunna skriva in ytterligare några icke bates sadlar i annonsen för att bli av men eventuella järn..)
vet att några knights modeller kan ha wintecs också.

Mina sadlar letar efter var sina vita järn, om du har något /några som måste flytta ;-)
 
Men alltså jag måste bara få skriva av mig frustrationen. :wtf:

Jag gillar inte riktigt försäljare som inte kan ta kritik eller returer pga fel på vara.
Det är ju inte MITT fel att koppjärnet är snett borrat men tonen i mailen har gått från en massa smileygubbar till korta svar och känslan av att det är mitt fel. Inte en ursäkt eller beklagan.

Men nu vet jag vart jag inte ska vända mig när jag köper dressyrsadel till unghästen.

...Iofs det kanske var bra att jag fick veta det här tråkiga kundbemötandet nu när det bara gäller ett billigt koppjärn och inte om det skulle vara fel på en dyr sadel :up:
 
Men alltså jag måste bara få skriva av mig frustrationen. :wtf:

Jag gillar inte riktigt försäljare som inte kan ta kritik eller returer pga fel på vara.
Det är ju inte MITT fel att koppjärnet är snett borrat men tonen i mailen har gått från en massa smileygubbar till korta svar och känslan av att det är mitt fel. Inte en ursäkt eller beklagan.

Men nu vet jag vart jag inte ska vända mig när jag köper dressyrsadel till unghästen.

...Iofs det kanske var bra att jag fick veta det här tråkiga kundbemötandet nu när det bara gäller ett billigt koppjärn och inte om det skulle vara fel på en dyr sadel :up:

Det är så jäkla vanligt och jag HATAR det. Vad fasen har man valt det jobbet då för?
 
Men alltså jag måste bara få skriva av mig frustrationen. :wtf:

Jag gillar inte riktigt försäljare som inte kan ta kritik eller returer pga fel på vara.
Det är ju inte MITT fel att koppjärnet är snett borrat men tonen i mailen har gått från en massa smileygubbar till korta svar och känslan av att det är mitt fel. Inte en ursäkt eller beklagan.

Men nu vet jag vart jag inte ska vända mig när jag köper dressyrsadel till unghästen.

...Iofs det kanske var bra att jag fick veta det här tråkiga kundbemötandet nu när det bara gäller ett billigt koppjärn och inte om det skulle vara fel på en dyr sadel :up:

Har precis skickat ett mail till affären om att koppjärnen inte passar.
Tyvärr passar ju inte wintec heller i min sadel :( min verkar vara en specialare.
Både wintec och dom extra koppjärnen är för korta.. typ med några mm. :cry:

Får hoppas ja får bra respons av butiken.
Vilken butik har du handlat ifrån? Den som ligger i ullared?
 
Har precis skickat ett mail till affären om att koppjärnen inte passar.
Tyvärr passar ju inte wintec heller i min sadel :( min verkar vara en specialare.
Både wintec och dom extra koppjärnen är för korta.. typ med några mm. :cry:

Får hoppas ja får bra respons av butiken.
Vilken butik har du handlat ifrån? Den som ligger i ullared?

Den i Ullared har jag handlat två koppjärn ifrån, det ena var snett borrat men det var inga problem att skicka tillbaka och få det krediterat. Och trevlig kontakt, så dem har jag inget emot :)
 
20160223_153559.jpg
[/URL][/IMG]

Får se om jag får in bilden men järnet längst till vänster är det som passar och då ser man ju fort att dom andra inte gör det..
 
Men alltså jag måste bara få skriva av mig frustrationen. :wtf:

Jag gillar inte riktigt försäljare som inte kan ta kritik eller returer pga fel på vara.
Det är ju inte MITT fel att koppjärnet är snett borrat men tonen i mailen har gått från en massa smileygubbar till korta svar och känslan av att det är mitt fel. Inte en ursäkt eller beklagan.

Men nu vet jag vart jag inte ska vända mig när jag köper dressyrsadel till unghästen.

...Iofs det kanske var bra att jag fick veta det här tråkiga kundbemötandet nu när det bara gäller ett billigt koppjärn och inte om det skulle vara fel på en dyr sadel :up:
Då tror jag precis att jag vet vilket ställe du har varit i kontakt med, jag har också väldigt dålig erfarenhet från det stället, men jag handlade aldrig något. Däremot fick jag väldigt konstiga (och oönskade) kostråd när jag berättade att min häst fallit ur pga en seg lunginflammation och därför ändrat skadeläge, personen menade då att det händer inte om man sköter om sina djur väl. Om jag hade gett det här speciella tillskottet hade det aldrig hänt:meh: plus att personen skickad bilder på sin egen häst som varit sjuk nån gång i forntidenO_o

Så kundservice, nej.
 
Då tror jag precis att jag vet vilket ställe du har varit i kontakt med, jag har också väldigt dålig erfarenhet från det stället, men jag handlade aldrig något. Däremot fick jag väldigt konstiga (och oönskade) kostråd när jag berättade att min häst fallit ur pga en seg lunginflammation och därför ändrat skadeläge, personen menade då att det händer inte om man sköter om sina djur väl. Om jag hade gett det här speciella tillskottet hade det aldrig hänt:meh: plus att personen skickad bilder på sin egen häst som varit sjuk nån gång i forntidenO_o

Så kundservice, nej.

Skulle gärna vilja veta vilket ställe det gäller så man vet vilket ställe man skall undvika.
Vilket län ligger det i?
 
Då tror jag precis att jag vet vilket ställe du har varit i kontakt med, jag har också väldigt dålig erfarenhet från det stället, men jag handlade aldrig något. Däremot fick jag väldigt konstiga (och oönskade) kostråd när jag berättade att min häst fallit ur pga en seg lunginflammation och därför ändrat skadeläge, personen menade då att det händer inte om man sköter om sina djur väl. Om jag hade gett det här speciella tillskottet hade det aldrig hänt:meh: plus att personen skickad bilder på sin egen häst som varit sjuk nån gång i forntidenO_o

Så kundservice, nej.
Såklart hade sadelläget aldrig ändrat sig om du gett av tillskottet! ;) *ironi*
Skönt att höra att jag inte är ensam, även om det väldigt tråkigt att de inte har vidare bra kundservice.
 
Då tror jag precis att jag vet vilket ställe du har varit i kontakt med, jag har också väldigt dålig erfarenhet från det stället, men jag handlade aldrig något. Däremot fick jag väldigt konstiga (och oönskade) kostråd när jag berättade att min häst fallit ur pga en seg lunginflammation och därför ändrat skadeläge, personen menade då att det händer inte om man sköter om sina djur väl. Om jag hade gett det här speciella tillskottet hade det aldrig hänt:meh: plus att personen skickad bilder på sin egen häst som varit sjuk nån gång i forntidenO_o

Så kundservice, nej.
Wtf, sadelläge! Inte skadeläge:D
 

Liknande trådar

Utrustning Idag lånade jag en bomlös sadel till min häst. Jag använde min vanliga sadelgjord (helt i läder med fast resår på sidorna) till och...
Svar
6
· Visningar
696
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: liiinnea
·
Fordon Vi är på gång att skaffa ny bil och funderar både på vilken typ av bil vi ska ha (två vuxna, tre barn och en hund) samt om vi ska leasa...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
4 981
Senast: Guldaskig
·
Utrustning Under alla år har jag varit väldigt och fullständigt övertygad om att alla hästar kan/bör/ska gå på vanliga enkla bett. Nu har jag två...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 464
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp