MBAM ruta poppar upp hela tiden

Rosett

Trådstartare
Har Malwarebytes Anti-Malware free och varje gång den söker efter uppdateringar så öppnas en stor ruta. Det händer flera ggr i timmen så är rätt irriterande. :down: Det började igår. Går det att stänga av så den inte öppnas sådär varje gång?

För att MBAM söker efter uppdateringar? :confused: Jag har sökt igenom med AVG free och MBAM free men inget skit hittas.

99 ggr av 100 är det virus eller trojaner om ett program helt plötsligt börjar uppföra sig underligt.

Försök med en återställning till en tidpunkt innan det började krångla.

Jag avinstallerade MBAM och bytte från avg free till en provperiod av ett icke-gratisprogram. Få se om den hittar nåt.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 901
Senast: Derivata
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 621
Senast: qitis
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 731
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa... 2
Svar
30
· Visningar
6 078
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka