Bukefalos 28 år!

Mellan/ökad trav/galopp?

M

MickaN

På söndag ska jag rida LA:5 där ska man rida både mellan trav, ökad trav, mellan galopp och ökad galopp. hur ska jag göra för att det ska bli mellan resp. ökad? :confused:
Vad är skillnaden?
hur ska jag rida i de olika?

:banana:
 
Varför tävla i en klass där man inte kan utföra rörelserna? Går igång på dålig kritik?
 
Kanske du borde rida några lektioner för en tränare som kan hjälpa dig med skillnaden. Bl.a är det skillnad i samling.
 
känner du dig inte helt säker , så kanske du inte borde ställa upp redan? :confused: Prata med din tränare så visar h*n nog skillnaden så att du förstår exakt!

:bump: //Mowglii
 

Liknande trådar

Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
927
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 115
Senast: iNHALE
·
Dressyr Någon som har några kloka råd om ni skulle rida en häst som skjuter ut ena bogen (i detta fallet vänster bog) när ni rider? Stor och...
Svar
14
· Visningar
1 673
Senast: JohannaB
·
Utrustning Nu när det är kallt ute hade jag behövt något varmare på fötterna när jag rider än mina vanliga jodphurs. Jag har sedan tidigare ett par...
Svar
13
· Visningar
841

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Häst
  • Hage
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp