Mellandagsrea!

Sv: Mellandagsrea!

Mitt inlägg om sharpman försvann också, och jag förstår inte varför. Nämnde liksom du var + procent och vad jag själv och min vän köpte... Ser inget problem. Skulle gärna se en förklaring från admin :).
 
Sv: Mellandagsrea!

Kl

Läs på hjälpforumet. Jag tror som Lobelia.

Men jag hade önskat att vi fick tipsa hej vilt! Hade dessutom varit kul att kunna gynna små ställen :-)
 
Sv: Mellandagsrea!

Inte jag heller?

Edit: Aha, kollade nu i den nålade tråden på detta forum. Där står det.
 
Senast ändrad:
Sv: Mellandagsrea!

Känns som hela tråden kan tas bort om det ändå inte får tipsas. Samma med Ge-Kås och Hööks-trådarna...
Ja, ta även bort varenda tråd där det anges något som helst märke i sådana fall - det är ju reklam. Lika bra att skrota hela utrustningsforumet med andra ord :meh:
 
Sv: Mellandagsrea!

Borde man ta bort gekåstråden, höökstråden, frågor om horzetäcken, horsewareråden där strömbergs gård nämns tex jätteofta
 
Sv: Mellandagsrea!

Kl
På Hippsons Prylbloggen tipsar de om några reor :)
 
Sv: Mellandagsrea!

*KL*

Jag förstår då INTE varför man kan 2 ggr om året ha en hel lång tråd som handlar om Hööks senaste katalog, där folk berättar om vad dom köpt, lägger upp bilder mm, och sen inte får ha en tråd här där man diskuterar andra leverantörer.

Finns ingen logik i det hela.
 

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 216
Mat OK... Göteborgs kex har flyttat från Kungälv till Riga för ett halvår sen. Det kan vi eventuellt leva med... men nu har butiker i min...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 904
Senast: Heddvig
·
Mat HUR förvarar man morötter - i kylskåp i typ en vecka? Jag älskar morötter; råa, rivna, i mat, kokta, you name it. Köper påsar med...
Svar
19
· Visningar
1 405
Senast: Sharpless
·
Övr. Katt Vi har problem med att Miss Li plockar in grodor, ibland flera varje dag. Hon bär dem försiktigt i munnen så som jag tänker mig att...
2
Svar
33
· Visningar
2 778
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp