Mellanmjölk

Håller med dig.:)
Vi har blivit sämre på att göra saker för varandra och på att göra saker ihop. Tål att tänkas på.
Fast det där tror jag inte på riktigt. Det är ungefär som att " jobba på relationen" och liknande. Antingen funkar relation eller inte. Det betyder inte att man inte har smågrejer som måste lösas, utan att man på det stora hela har det enkelt och rätt ihop. Annars är det bara energikrävande.
För mig låter det här mera som en varningsklocka, och dessutom när du skriver att det är en bra man som är så rätt....det känns som om du vill övertyga dig själv om det.
Alltså jag blir så förundrad när folk i min närhet menar att gräset inte är grönare minsann och att man ska försöka hitta gemensamma intressen för att ha nåt att gagga om då tänker alltid jag. Gräset är visst grönare! Trams. Världen är full av kuliga människor som du kan gilla!
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 165
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 190
Senast: Whoever
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 757
Senast: Mabuse
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 413
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp