MELODIFESTIVALEN 2016 - Andra Chansen

Ser fram emot att se finalen live nästa vecka :up: ser däremot INTE fram emot att berätta för dottern att hon inte kommer få se Dolly Style där... :nailbiting: :D
 
Hann inte kommentera igår!!

Är supernöjd med gårdagens resultat, främst för att PANETOZ gick vidare! Absolut bäst i går! :banana:


Vad gäller de andra duellerna:

A/M - Boris : Där var jag kluven! Höll på AM innan men tyckte Boris var jättebra igår så jag hade blivit nöjd vem som än gått vidare!

Isa - Saraha: tycker Isa är duktig o låten inte dålig, men det blir lite tråkigt i längden.. Inte förvånad att fartfyllda glada Saraha gick vidare! Kul!

Dolly Style - S/M: trots fånig text o nakenbad så förstår jag varför SM gick vidare, låten fastnar! Dollystyle inte liiiika sursjungande som sist, men det var ändå inge vidare....

Bäst igår: Gardell :love: och Ola/Peter :love:
 
Jag som en total mellonörd ser fram emot finalen nästa lördag och min favorit har varit sedan första delfinalen Robin Bengtsson
Men studioversionen är inte på långa vägar lika bra som det han gjorde live - det är lite för slätstruket- eller nåt - med studioinspelningen!
Men live så är det bara han och Ace Wilder som får igång mig i år :)
Oscar Zia gillar jag också
samt Molly ( men jag tycker inte att det är en mello-låt- dock fantastiskt bra sjunget !)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Äldre Ja ni läste helt rätt! 2018 års första Mellotråd är här!! :banana::banana::banana: Jag vet att ni har längtat ;) I morse presenterades...
Svar
7
· Visningar
824
Senast: MayGrace
·
Äldre Ja ni läste rätt! Dagen med stort D närmar sig... snart vet vi.... snart kan vi äntligen andas ut och spänningarna släpper... vi får...
19 20 21
Svar
412
· Visningar
12 988
Senast: voltis
·
Äldre Ni har väl inte fått nog redan?? Två deltävlingar avklarade, troligen har vi ännu ej hittat vår vinnare, så varför inte köra igång...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
6 891
Senast: tanten
·
Äldre En deltävling i årets MELODIFESTIVAL avklarad, dags för nr 2!! :banana::banana::banana: Förra veckan fick vi se Ace W och Robin B ta de...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
6 390
Senast: Malin_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp