MELODIFESTIVALEN 2016 - Andra Chansen

Jag ägnade all tid under Samir och Viktors låt åt att högljutt förklara för morsan hur mycket jag avskyr låten, stängde även av ljudet och gjorde det även under snabbreprisen... Jag hejar på dolly style, enbart för att jag ser Samir och Viktor som ännu värre.
 
Så säkra också i jämförelse med amatörerna i tävlingen

snap.jpg


:D:D
 
Jag vet i alla fall vad jag ska göra efter det här programmet. Jag ska gå hem och lyssna igenom all The Arks och Ola Salos musik. Jag behöver det. Varje liten millimeter av mig behöver höra The Ark nu.
 

Liknande trådar

Äldre Ja ni läste helt rätt! 2018 års första Mellotråd är här!! :banana::banana::banana: Jag vet att ni har längtat ;) I morse presenterades...
Svar
7
· Visningar
824
Senast: MayGrace
·
Äldre Ja ni läste rätt! Dagen med stort D närmar sig... snart vet vi.... snart kan vi äntligen andas ut och spänningarna släpper... vi får...
19 20 21
Svar
412
· Visningar
12 988
Senast: voltis
·
Äldre Ni har väl inte fått nog redan?? Två deltävlingar avklarade, troligen har vi ännu ej hittat vår vinnare, så varför inte köra igång...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
6 891
Senast: tanten
·
Äldre En deltävling i årets MELODIFESTIVAL avklarad, dags för nr 2!! :banana::banana::banana: Förra veckan fick vi se Ace W och Robin B ta de...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
6 390
Senast: Malin_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • "Bästa mashen"? Blötning, smaklighet, stärkelse?
  • Födda -21

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp