Melodifestivalen 2018 - Deltävling 2

Jag kommer titta ikväll men är troligen lite disträ. OS är trots allt viktigare än allt annat så Melodifestivalen får rulla på tredje-skärmen. (Surfplattan, eftersom den är minst.)
Vad jag ska äta är lite oklart. Jag kommer tillaga majspasta med bacon efter jobb och stall så kanske det alternativt någon glass (har elva smaker hemma) eller chips (oklart men typ 15 smaker hemma).




Tillägg: Jösses, jag är ju inte klok någonstans inser jag när jag läser ovanstående :eek: :rofl:
 
Var SÅ nyfiken på Gardell så klickade på klippet när den dök upp i facebookflödet!!!
Det var ju så kort snutt, men det andades verkligen Gardell! :heart
Jag hörde en snutt av den i torsdagsprogrammet i P4 och jag måste säga att jag blev inte imponerad :meh: Inte direkt en mello-låt :cautious:
 
Seriöst :eek:????? I så fall är jag grymt avundsjuk.... :D

Chipsen orkar jag inte kontrollera eftersom de ligger långt upp i ett skåp men glassar finns följande: kladdkaka, kakdeg, apelsinchoklad, salt karamell, chokladkola, 88:an, cookies in love, strawberry cheesecake, chocolate salted caramel, polka, choklad, kanelbulle, extreme brownies och kokos :D
Det var faktiskt fler smaker än jag trodde :rofl:
 
Kalla mig tråkig? men tycker inte pole dansen passar i mellon?! :cautious: Och vad är grejen med att öppningsnumrena är svartvita??

Metahumor :laugh: så dåligt
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 982
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 733
Senast: Halcyon
·
Kultur Snart är det ÄNTLIGEN lördag igen! Och det betyder ju bara en sak: MELLODAGS! :banana::banana::banana: Det är dags för deltävling 2...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
9 482
Senast: Lingon
·
Äldre Ja ni läste helt rätt! 2018 års första Mellotråd är här!! :banana::banana::banana: Jag vet att ni har längtat ;) I morse presenterades...
Svar
7
· Visningar
851
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Betyg idrott högstadiet
  • Vad gör vi? Del CXCVIII
  • Vad är detta?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp