Melodifestivalen 2022 - DeltÀvling 2

Jag tyckte bÀst om Liamoo och Alvaro.
Tone var bra, har dock inte koll pÄ vem det Àr. John Lundvik brukar jag tycka Àr bra ocksÄ.

SĂ€mst var helt klart Ajax.
 
Jag hoppas pÄ John och Tone till final.

Semi Browsing collection och Liamoo eller Alvaro.

Klart sÀmst Samira och Niello+Lisa.
 
Browsing Collection och Tone fÄr mina röster (Àven om jag inte fÄr rösta frÄn utlandet)!
 
Jag hoppas pÄ Tone, inte för att det pÄ nÄgot sÀtt var i min smak, men det var nog det minst sÀmsta bidraget idag... John Àr en som jag verkligen gillar i normala fall och hans sÄngröst Àr fantastisk, meeen den hÀr lÄten fick mig verkligen att somna.
 
Har nu sett till att youtube spelar upp musikvideos av MÄneskin pÄ tvn. AlltsÄ. Italien kan skicka sÄ fantastiska band till Eurovision, och vi skickar... vad? NÄgot man glömmer 2 sekunder efter lÄtens slut förutsatt att man inte somnade under tiden lÄten framfördes? Jag hoppas verkligen pÄ nÄgot riktigt bra frÄn de deltÀvlingar som Àr kvar...
 
Innan jag lÀser era inlÀgg och analyserar:

TONE var vÄran favorit ikvÀll och dottern nÀstan svimmade av nervositet! :D

Även LIAMOO och ESTRELLA fick vĂ„ra röster, sĂ„ vi Ă€r vĂ€ldigt nöjda med kvĂ€llen!

JOHN har ju kvÀllens starkaste röst, men trÄkigaste lÄt.... Trodde inte att han skulle bli sÄdan storfavorit faktiskt...
 
Ville gilla Samira mern jag gjorde, gillade tonen i rösten men det blev för svagt. En mix av Frans och Tysklands Satellite-Lena.

Ajax duetten vill jag bara begrava och glömma bort.. Eller ja glömde den redan innan den var slut!

Bandet var vÀl ok men inte min smak!

Oscar hade en mkt bÀttre kvÀll ikvÀll, Àlskar honom! :love:

SpÀnnande med röstningen, som vi inte fick uppleva förra veckan.. Men onödigt mÄnga 12 till John.. MÄste ju vara pga rösten o gamla meriter??

HOPPAS Tone tar finalplatsen sen i semin, dottern kommer gÄ bananas pÄ friends arena i finalen dÄ :banana::banana::banana:
 

Liknande trÄdar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grÄ februarikvÀllen, i vÀntan pÄ solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 121
Senast: Lingon
·
Kultur Redan dags för deltÀvling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett Ärets vinnare eller kan det vara nÄgon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 955
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smÀller det! Det Àr dags för veckans höjdpunkt : deltÀvling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tÀvlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 391
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni lÀste rÀtt! Det HAR gÄtt ett Är redan, det Àr Àntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra Äret var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 549
Senast: Lingon
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp